0

 

آن سوی نیمه شب

توضیحات

.

کتاب آن سوی نیمه شب از آن نوع داستان‌های پلیسی جذاب برای مخاطبین عام رمان و قصه است. داستانی جنائی پلیسی آمیخته به عشق و نفرت. در این داستان چهار شخصیت دو مرد و دو زن بازیگران اصلی داستان هستند یک زن هنرپیشه زیبا و مشهور یک قهرمان جنگ یک دختر زیبا و ساده و یک تاجر موفق یونانی….

نوئل پیج در بین دو جنگ جهانی در خانواده ای فقیر در مارسی فرانسه متولد می شود. با حرف اطرافیان به این باور می رسدکه او از همه بهتر است. او در ابتدا به پدرش اختصاص داده شده است ، هنگامی که بزرگتر می شود از زیبایی او سرمایه می گیرد و او را مجبور می کند که معشوقه آگوست لنچون ، صاحب بوتیکی مجلل شود. او مجبور می شود با او رابطه جنسی برقرار کند . پدرش به او می گوید اگر بتواند مردان را کنترل کند ، می تواند قدرتمند باشد.

او به پاریس فرار می کند ، جایی که او توسط خلبان آمریکایی لارنس “لری” داگلاس ، مسحور می شود ، لری قول می دهد هنگام بازگشت از لندن با او ازدواج کند. وقتی او برنمیگردد ، نوئل دچار سینه پهلو می شود و توسط پزشک یهودی کاتز نجات می یابد ، که از خودگذشتگی دکتر به او کمک می کند تا روی پاهای خود برگردد.

او با عصبانیت نسبت به خیانت لری ، کودک نابالغ خود را با دردناکترین روش سقط جنین کرده و بقیه زندگی خود را به برنامه ریزی برای انتقام اختصاص داد. در همین حال ، لری به ایالات متحده باز می گردد و با کاترین ازدواج می کند ، هرچند که رابطه آنها پس از جنگ جهانی دوم سخت می شود ، زیرا کاترین احساس می کند که لری به عنوان یک مرد متفاوت بازگشته است…

توضیحات تکمیلی

نویسنده

سیدنی شلدون

مترجم

شرف الدین شرفی

تعداد صفحات

576

حجم (مگ)

7.2

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

دیدگاهی دارید؟


اعضا
kamikaze
2 ماه 15 دقیقه قبل

امانت گرفتن کتاب

Support
2 ماه 10 دقیقه قبل

سلام خدمت شما این کتاب در امانت شما قرار گرفت.