0

 

بدشانسی و دردسر

توضیحات

بدشانسی و دردسر

«بدشانسی و دردسر» یازدهمین کتاب از مجموعه داستان‌های جک ریچر به قلم لی چایلد است؛ مجموعه‌ای که بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از آن به ارزش یک میلیارد دلار به فروش رفته و به ۴۵ زبان زنده دنیا ترجمه شده است.

«بدشانسی و دردسر» در سال ۲۰۰۷ به چاپ رسید و برای نویسنده‌اش نامزدی جایزه آنتونی در بخش بهترین رمان سال و نامزدی جایزه بهترین جنایی‌نویس سال ۲۰۰۸ را به ارمغان آورد. این کتاب با همان منطق ساده و بی‌نقصی آغاز می‌شود که کل این مجموعه را تا این حد اعتیادآور ساخته است.

در ارتفاع سه هزار پایی صحرای کالیفرنیا مردی را از هلیکوپتر به پایین پرت می‌کنند… و جک ریچر ناگهان در بطن توطئه‌ای که برای قتل دوستان قدیمی‌اش ترتیب داده شده قرار می‌گیرد. ریچر نه تلفنی دارد، نه آدرسی، نه هیچ راه ارتباطی.

اما زنی به نام فرانسیس نیگلی، از اعضای واحد ارتشی سابق او، با استفاده از یک پیغام رمزی که فقط برای هشت عضو برگزیده گروهشان قابل فهم است پیدایش می‌کند و او را در جریان قتل هولناک یکی از افرادشان می‌گذارد. طولی نمی‌کشد که آن‌ها از ناپدید شدن دو نفر دیگر از دوستانشان باخبر می‌شوند. ولی ریچر تسلیم نمی‌شود… چون در دنیایی پر از بدشانسی و دردسر، وقتی کسی جک ریچر و گروهش را هدف قرار می‌دهد، باید منتظر عواقب آن باشد.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

لی چایلد

مترجم

محمد عباس آبادی

حجم (مگ)

6.1

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

تعداد صفحات

562

دیدگاهی دارید؟