0

 

بچه‌های سبز (صوتی)

توضیحات

بچه‌های سبز

کتاب صوتی بچه‌های سبز نوشته‌ی اولگا توکارچوک برنده جایزه نوبل، قصه‌ای غریب و جالب را برای شما تعریف می‌کند. در این کتاب با یک پزشک و پادشاه همراه خواهید شد و سفری به اروپای قرن‌های قدیم می‌کنید. سفری در دل نواحی مختلف اروپا، آشنایی با آداب و رسوم‌ لهستانی و در نهایت دیدار حیرت انگیز دو بچه عجیب سبز رنگ!

درباره کتاب صوتی بچه‌های سبز:

کتاب صوتی بچه‌های سبز (Les Enfants verts) مانند دیگر آثار اولگا توکارچوک لحنی افسانه‌ای و راز آلود دارد! این کتاب تاریخ، متافیزیک و علوم غریبه را ترکیب می‌کند و یادآور قصه‌های کهن افسانه‌ایست.

داستان بچه‌های سبز در قرن هفدهم میلادی رقم می‌خورد؛ جایی که لهستان در شرایط جنگی قرار دارد و با سپاه سوئد و قشون روس و مهاجمان تاتار و شورشیان داخلی درگیر است. در این بین ویلیام دیویسون گیاه‌شناس اسکاتلندی که پزشک خصوصی پادشاه لهستان جان دوم کازیمیر است، در یک سفر طولانی بین لیتوانی و اوکراین همراه با پادشاه می‌رود. او که رفیق رنه دکارت فیلسوف است، پس از مرگ او به کشور سرد و مرطوب لهستان مهاجرت می‌کند اما این پزشک به دلیل کنجکاوی‌های درونی و ذهنی علمی و دقیقی که دارد، هنگام سفر اطرافش را به خوبی زیر نظر می‌گیرد. از شرایط سخت آب و هوایی مرزهای این کشور تا آداب و رسوم محلی. روزی در میان جاده توقف می‌کنند و سربازان پادشاه دو کودک را اسیر می‌کنند؛ یک دختر و پسر کوچک با هیکلی غیرمعمولی با چشمانی بدوی که پوست و موهایشان نیز کمی سبز رنگ است!

توضیحات تکمیلی

نویسنده

اولگا توکارچوک

گوینده

مصطفی هرآیینی

حجم (مگ)

29

مدت زمان (دقیقه)

70

دیدگاهی دارید؟