0

 

تبار آریایی در کشاکش آزادی و بردگی


این کتاب را به کتابخانه مورد علاقه خود بیفزایید.

توضیحات

تبار آریایی در کشاکش آزادی و بردگی

کتاب تبار آریایی در کشاکش آزادی و بردگی، یک اثر جامعه‌شناختی نوشته محمدرضا اکبری دستجردی (اهورا دستجردی) است. این کتاب درمورد شرایط اجتماعی و تفکر مردمان آسیای‌میانه و خاورمیانه که برآمده از فرهنگ کهن‌سال ایرانی هستند، به رشته تحریر درآمده است. در این اثر روی سخن نویسنده با مردمانی است که در حدفاصل جیحون تا مدیترانه زندگی می‌کنند. یعنی مردمانی که در حوزه فرهنگی ایران بزرگ -معادل تقریبی مرزهای ایران در روزگار ساسانیان است- ساکن هستند.

در بخشی از مقدمه کتاب آمده است:
در تنگنای تاریکیِ جهان و کشمکش مردم و بازی‌هایی که سرانِ کشورها سر مردمان پیاده می‌‏‏کردند، به زمین افتاده بودم و هیچ از دستم برنمی‏آمد. مردمان روزبه‌روز بیشتر چپاول می‌‏‏شدند و خون بی‏گناهان پایمال می‌گردید. من می‏‏‌دانستم که باید زنده بمانم تا نقش خود را در تاریکی بازی کنم. تاریکی هر روز بیشتر مرا فرامی‏‏‌گرفت، من هم به چشمانم گفته بودم که روشنایی در همین نزدیکیست.

باید بدانید چه کسانی کوری شما را آرزو دارند و می‏‏‌خواهند در این زمین که پیشکش خدا به آدم‌هاست، به ددمنشی بپردازند و جان‌تان را به بهای هیچ از شما بگیرند. ددمنشی در زمین، همچون یک بیماریِ واگیردار است و کسانی که مهر در دلشان رو به فراموشیست، به این بیماری دچار خواهند شد. بدسرشتانی که سرچشمه‌ی این بیماری هستند، همه‌ی توان‌شان را به کار گرفته‌اند تا شما همچون آنان به تباهی کشانده شوید…

توضیحات تکمیلی

نویسنده

محمدرضا اکبری دستجردی

تعداد صفحات

238

حجم (مگ)

8.1

نوع فایل

تایپ شده

شناسنامۀ کتاب

کتابخانه فانوس

دیدگاهی دارید؟