0

 

فروشنده دائمی هنر خلق و بازاریابی دائمی (صوتی)

توضیحات

خلاصه کتاب فروشنده دائمی هنر خلق و بازاریابی دائمی

ایان هالیدی در کتاب فروشندهٔ دائمی؛ هنر خلق و بازاریابی دائمی، به بررسی عوامل مهمی می‌پردازد که یک سیستمِ کارِ خلاقانه را به فروشندهٔ دائمی تبدیل می‌کند.

کار او فراتر از بررسی فروشنده‌های دائمی موفق بوده و بیشتر شبیه راهنمایی برای کارهای خلاقانه است که باعث می‌شود با انجام‌دادن آن کارها، افراد به فروشنده‌های دائمی تبدیل شوند. به نظر هالیدی، هرچند بعضی از کارهای خلاقانه در ابتدا موفق نیستند و ممکن است رشد آن‌ها کُند باشد و خیلی به چشم نیاید؛ ولی در طولانی‌مدت سود و فروش پیوسته و مداومی خواهند داشت و نکته‌ای که باعث موفقیت دائمی آن‌ها می‌شود، طول عمرشان است.

درباره کتاب فروشنده دائمی

این کتابچه دربردارندهٔ خصوصیات فروشندگان دائمی و راهکارهایی برای ترکیب این خصوصیات با کار خلاقانهٔ شماست. هالیدی بر این باور است که برای تبدیل‌شدن کار باکیفیت به کار دائمی، به خلاقیت و فداکاری نیاز است و کیفیت باید مرکز توجه باشد.

پس از خَلق کار باکیفیت خود، باید آن را به بازار عرضه کنید و هالیدی، راهکارهایی را برای بازاریابی معرفی می‌کند که عبارت‌اند از رویکردهای آزمون و خطا و همچنین روش‌های مدرن مبتنی بر فناوری روز.

هالیدی درنهایت مشاوره‌هایی را در زمینهٔ ساخت، حفظ و گسترش کار شما آماده کرده که برای موفقیت بیشتر و افزایش فرصت شما برای تبدیل‌شدن به فروشندهٔ دائمی، مهم و اساسی است. شما می‌توانید از طریق بهره‌وری مداوم و محبوبیت مستحکم به این هدف دست یابید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

رایان هالیدی
مترجم: آرمین ثنایی‌سرشت

حجم (مگ)

7

مدت زمان (دقیقه)

20

دیدگاهی دارید؟