توضیحات
چگونه مشتریان را به محصولاتمان وفادار کنیم؟
کتاب قلاب: چگونه مشتریان را به محصولاتمان وفادار کنیم؟ سال ۲۰۱۳ در آمریکا منتشر شد. این کتاب را نیر ایال نویسنده و کارآفرین آمریکایی با همراهی «رایان هوور» نوشته است. قلاب در همان سال انتشار کتاب منتخب سال آمازون از دیدگاه خوانندگان حرفهای شد. نویسندهی جوان این کتاب، نیر ایال، از تجربیات خود مدلی ارائه کرده است که میتواند در بهبود کسبوکارهای دنیای امروز بسیار موثر عمل کند. چرخهی قلاب امروزه یکی از کاربردیترین ابزارهای جذب مشتری است.
نیر ایال کتاب قلاب را در هفت فصل نوشته است. کتاب بامقدمهای دربارهی «عادت» آغاز میشود. در این مقدمه آمده است :«نتایج یک پژوهش دانشگاهی که در سال ۲۰۱۱ انجام شد نشان میدهد افراد، به طور متوسط، تلفن همراه خود را سی و چهار بار در روز چک میکنند. هرچند فعالان صنعت، معتقدند این رقم حتی به ۱۵۰ بار نیز میرسد! باید بپذیریم که در قلاب گیر افتادهایم.»
عادت هستهی اصلی ایدههای نیر ایال است. او در ادامهی مقدمهاش به طور مختصر مدل قلاب را توضیح میدهد و هدفش از نوشتن کتاب را برای خواننده بیان میکند. سپس در فصل اول به نام «قلمرو عادتها» مزایای رقابتی عادتسازی را بررسی میکند.
نیر ایال فصلهای دوم تا پنجم را به صحبت دربارهی گامهای چرخهی قلاب اختصاص داده است.
دیدگاهی دارید؟