0

 

قلاب

توضیحات

چگونه مشتریان را به محصولاتمان وفادار کنیم؟

کتاب قلاب: چگونه مشتریان را به محصولاتمان وفادار کنیم؟ سال ۲۰۱۳ در آمریکا منتشر شد. این کتاب را نیر ایال نویسنده و کارآفرین آمریکایی با همراهی «رایان هوور» نوشته است. قلاب در همان سال انتشار کتاب منتخب سال آمازون از دیدگاه خوانندگان حرفه‌ای شد. نویسنده‌ی جوان این کتاب، نیر ایال، از تجربیات خود مدلی ارائه کرده است که می‌تواند در بهبود کسب‌وکارهای دنیای امروز بسیار موثر عمل کند. چرخه‌ی قلاب امروزه یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای جذب مشتری است.

نیر ایال کتاب قلاب را در هفت فصل نوشته است. کتاب بامقدمه‌ای درباره‌ی «عادت» آغاز می‌شود. در این مقدمه آمده است :«نتایج یک پژوهش دانشگاهی که در سال ۲۰۱۱ انجام شد نشان می‌دهد افراد، به طور متوسط، تلفن همراه خود را سی و چهار بار در روز چک می‌کنند. هرچند فعالان صنعت، معتقدند این رقم حتی به ۱۵۰ بار نیز می‌رسد! باید بپذیریم که در قلاب گیر افتاده‌ایم.»

عادت هسته‌ی اصلی ایده‌های نیر ایال است. او در ادامه‌ی مقدمه‌اش به طور مختصر مدل قلاب را توضیح می‌دهد و هدفش از نوشتن کتاب را برای خواننده بیان می‌کند. سپس در فصل اول به نام «قلمرو عادت‌ها» مزایای رقابتی عادت‌سازی را بررسی می‌کند.

نیر ایال فصل‌های دوم تا پنجم را به صحبت درباره‌ی گام‌های چرخه‌ی قلاب اختصاص داده است.

 

توضیحات تکمیلی

نویسنده

نیر ایال

مترجم

علی شه‌شناس

حجم (مگ)

32

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

شماره کتابشناسی ملی 4421140
سرشناسه ایال، نیرn
Eyal, Nir
عنوان و نام پدیدآور قلاب: (چگونه مشتریان را به محصولاتمان وفادار کنیم)/ نیرایال، با همکاری رایان هوور؛ ترجمه علی شه‌شناس.
مشخصات نشر تهران: هورمزد، 1395.
مشخصات ظاهری 300 ص.؛ 14/5 21/5 س‌م.
وضعیت فهرست نویسی فیپا
یادداشت عنوان اصلی: Hooked: how to build habit-forming products, 2014.
عنوان دیگر چگونه مشتریان را به محصولاتمان وفادار کنیم.
موضوع فراورده‌های جدید
موضوع New products
موضوع مصرف‌کنندگان — رفتار
موضوع Consumer behavior
موضوع مصرف‌کنندگان — سلیقه‌ها
موضوع Consumers' preferences
شناسه افزوده هوور، رایان
شناسه افزوده Hoover, Ryan (.Ryan K)
شناسه افزوده شه شناس، علی، -، مترجم
رده بندی کنگره HF5415/153/الف9ق8 1395
رده بندی دیویی 658/575

تعداد صفحات

146

دیدگاهی دارید؟