0

 

کلیدهای مراقبت از نوزاد از تولد تا یک‌سالگی

توضیحات

در طول حرکت در جاده ناهموار پرورش کودک، ممکن است به راهنماییهایی نیاز داشته باشید. در این کتاب نقطه عطف و نشانه‌هایی را خواهید یافت که موقعیت شما و کودکتان را در طول مسیر به اطلاعتان می‌رساند.

آیا شما در حال بازگشت به وضعیت عادی هستید؟ آیا کودک در حال رشد است؟ آیا هر دوی شما به اندازه کافی غذا می‌خورید و می‌خوابید؟ این مجموعه توصیه‌ها و نصایح مادران باتجربه – زنانی که برای اولین بار مادر شده‌اند، مادران چند فرزند، مادران گیاهخوار، مادرانی که پستانک به دهان کودکشان می‌گذارند و حتی مادران عصبی – در مسیر این چالشها، کمکهای بسیاری به شما می‌کند.

این امر به شما اطمینان مجدد می‌بخشد که شما – بله شما – دارای منابعی هستید که خود بتوانید با برخورداری از آنها مادر بسیار خوبی باشید و در انجام کارها و وظایف خود اوقات خوشی داشته باشید. قابله‌ها، پزشکان متخصص زنان و زایمان و پزشکان متخصص کودکان، خبرگی و تخصص خود را نیز در اختیار شما قرار داده‌اند.

توصیه‌های حرفه‌ای، اطلاعاتی در باره آنچه «طبیعی و بهنجار» است و رایحه و رگه‌ای از حمایت و پشتیبانی و نیز پیشنهادهای معتبری در کتاب وجود دارد. زیرا در نظر داشتن عقاید یک مادر یک چیز و تأیید آن عقیده و نظر توسط افراد مجرب در آن زمینه چیز کاملاً دیگری است.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

تكلا. اس. نی

مترجم

زهرا جعفری

حجم (مگ)

71

نوع فایل

اسکن شده

تعداد صفحات

343

دیدگاهی دارید؟