توضیحات
افزایش میزان وفاداری مشتری
کتاب صوتی افزایش میزان وفاداری مشتری توسط انتشارات هاروارد بیزنس ریویو گردآوری شده که دربرداندهی راهکارهایی تخصصی دربارهی وفادار کردن و سودآوری مشتری در کسبوکارهای مختلف است.
در قسمتی از کتاب صوتی افزایش میزان وفاداری مشتری میشنویم:
یکی از تاثیرگذارترین مسائل در بازاریابی عبارت است از اینکه رضایت مشتری منجر به وفاداری آنها میشود و وفاداری نیز منجر به سودآوری میگردد، اگر اینگونه فرض نماییم، آن هنگام بایستی این سوال مطرح شود که چرا بسیاری از سازمانها اقدام به انعقاد قرارداد با مشتریان مینمایند، هزینههای گزافی را بر آنها تحمیل مینمایند، شرایط و ضوابط سختگیرانهای را بر دوش آنها میگذارند و آنها را استثمار میکنند و موجبات آزاردگی خاطر آنها را فراهم میکنند.
دیدگاهی دارید؟