توضیحات
بازآفرینی مدل تجاری: توصیههای تخصصی دربارهی نوآوری در زمینهی مدل تجاری
کتاب صوتی بازآفرینی مدل تجاری: توصیههای تخصصی دربارهی نوآوری در زمینهی مدل تجاری، بهترین روشها و ایدهها را برای ساخت یک مدل تجاری معرفی میکند که منجر به رشد و پیشرفت میشود.
کتاب صوتی بازآفرینی مدل تجاری (Rebuiling your business model) مجموعه مقالاتی منتخب از مجلهی «هاروارد بیزنس ریویو» است که دربارهی نوآوری در زمینهی مدل تجاری، توصیههایی تخصصی را به مخاطبان ارائه میکند.
این اثر به شما شرح میدهد که شرکتها یا سازمانها چگونه میتوانند به طور مکرر و منظم با نگاه کردن به فراسوی مرزهای رقابتی که به صورت سنتی بیان شدهاند به دنبال نوآوری در ارزش باشند. پیشتر از صنایع جایگزین، پیشتر از گروههای استراتژیک، پیشتر از گروههای خریدار، پیشتر از ارائهی محصولات و خدمات تکمیلی، پیشتر از جهتگیری کارکردی عاطفی یک صنعت و حتی فراتر از زمان.
این کتاب به شما کمک میکند تا بتوانید سودآوری کسبوکار خود را از نو بسازید؛ مدل تجاری خود را طوری تنظیم کنید که برای موفقیت و داشتن یک استراتژی رقابتی برنده باشد؛ تصوراتی را که دربارهی مشتریان دارید، مورد آزمایش و تغییر قرار دهید؛ گرایشهایی را که میتوانند کسبوکارتان را دگرگون کنند، شناسایی کنید؛ فناوریهای اخلالگر را شناسایی کنید؛ پیشنهادات سنتی را تقویت کنید؛ محصولات و خدماتی تولید کنید که برای صنعت و بازار شما بازی را تغییر بدهند و کسبوکار جدیدی در یک سازمان جا افتاده ایجاد کنید.
دیدگاهی دارید؟