توضیحات
کتاب نارنجی (هنر پایان دادن مذاکره به شیوه مطلوب و متعجب کردن مشتری)
کتاب صوتی کتاب نارنجی (هنر پایان دادن مذاکره به شیوه مطلوب و متعجب کردن مشتری) اثر جفری گیتومر و توماس لیدال، به شما میآموزد چگونه دیگران را تحت تأثیر قرار دهید، ارتباط برقرار کنید، آنها را قانع کنید و این ارتباط را ادامه دهید.
اکثر کسب و کارها که فکر میکنند فروشندههایشان موجب موفقیتشان میشوند اشتباه میکنند! و با این اشتباه شگرف میدان را برای رقبایشان خالی میکنند تا بازار را تسخیر کنند. حتما بارها این جمله را از زبان صاحبان کسب و کار شنیدهاید که: «ما فروشنده به قدر کافی نداریم.» فکر نادرستی است! آنها هزاران فروشنده دارند که نامشان مشتری است. واقعیت این است که استفاده از مشتری به عنوان فروشنده بهترین روش تبلیغ دهان به دهان و افزایش فروش است، اما متاسفانه شرکتها خیلی کم به این مساله بها میدهند. آنها نمیدانند که قدرتمندترین فروشنده هر کسب و کاری، مشتری اوست! کتاب نارنجی (هنر پایان دادن مذاکره به شیوه مطلوب و متعجب کردن مشتری) (WOW! That’s how you get your customers to brag about you) به شما میآموزد که چطور مشتریهایتان را با خدمات خود متعجب کنید تا همیشه و همهجا از شما و کسب و کارتان تعریف کنند و در نهایت، تبدیل به بهترین فروشندگان شما شوند.
این کتاب درباره موفقیت در کسب و کار و فروشندگی است که در دو بخش به رشتهی تحریر درآمده. بخش اول: هنر پایان دادن مذاکره به شیوهی مطلوب که توسط جفری گیتومر (Jeffrey Gitomer) نوشته شده است و بیشتر به ارائهی روشهای پایان دادن موفقیتآمیز در فروش میپردازد و بخش دوم: متعجب کردن مشتری که توسط توماس لیدال نوشته شده است.
دیدگاهی دارید؟