0

 

طراحی هویت برند


این کتاب را به کتابخانه مورد علاقه خود بیفزایید.

توضیحات

طراحی هویت برند

از آنجا که برند به واسطه رقابت در بازار انتخاب های نامحدود خلق می شود، سازمان ها (شرکت ها) راه هایی برای برقراری ارتباط عاطفی با مشتریان، غیرقابل جایگزین (منحصربفرد) شدن، و ایجاد روابط مادام العمر (بلند مدت) جستجو می کنند.

یک برند قدرتمند در تنگنای ازدحام بازار دوام می آورد. مردم عاشق برند می شوند، به آن اعتماد می کنند، و به برتری آن ایمان پیدا می کنند.

چگونگی درک و دریافت برند (توسط مصرف کننده)، فارغ از اینکه مربوط به محصولی تجاری و یا غیرانتفاعی باشد، بر موفقیت آن تاثیر می گذارد.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

النا ویلر

مترجم

هانیه انارکی

تعداد صفحات

30

حجم (مگ)

0.6

نوع فایل

تایپ شده

دیدگاهی دارید؟