0

 

از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای


این کتاب را به کتابخانه مورد علاقه خود بیفزایید.

توضیحات

از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای

کتاب «از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه‌ای» نوشته‌ی مشترک «زیگ زیگلار» و «جان پ. هیز» توسط «زینب فرجی» و «مصطفی عابدینی‌فرد» به فارسی برگردانده شده است.

این کتاب در ۲۵ فصل تدوین شده است. عنوان این فصل‌ها عبارت‌اند از:

نیشت را ببند! تجارت ۱۰۰ میلیارد دلاری در سال را باید جدی گرفت!؛ تجارتی با شکوفایی روزافزون: آینده از آن بازاریابی شبکه‌ای است؛ مشخص کنید که آیا بازاریابی شبکه‌ای به در درد شما می‌خورد یا نه!؛ قبل از هر اقدامی تحقیقات لازم را انجام دهید؛ ارزیابی شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای؛ ارزیابی تیم مدیریتی شرکت؛ ارزیابی کالاها و خدمات شرکت؛ ارزیابی توان مالی تجارتتان؛ سازماندهی تجارتتان؛ بعد از ثبت خرید چه کار کنم؟؛ حمایت، آموزش و تشویق افراد سازمان فروش‌تان؛ مشتری‌ات را بشناس؛  تعیین ارزش یک مشتری؛ هنر دعوت کردن؛ جواب مثبت مشتری احتمالی و فریاد خوشی؛ بهترین روش‌های جذب مشتری؛ فعالیت‌های بازاریابی ۱۰۱؛ اما من از فروشندگی خوشم نمی‌آید!؛ تقویت مهارت‌های فروش در سطح عالی؛ چگونه مشتریانی راضی و وفادار بسازیم؟؛ ۱۰+۲ منبع برای بازاریاب شبکه‌ای؛ ده ویژگی بازاریاب‌های شبکه‌ای موفق؛ نظراتی جهت ارتقای کیفیت تجارتتان؛ ده سوالی که احتمالا درباره‌ی بازاریابی شبکه‌ای خواهید کرد؛ ده راه برای شروع سریع بازاریابی شبکه‌ای.

در توضیح پشت جلد درباره‌ی نویسندگان آمده است: «زیگ زیگلار (اهل دالاس در ایالت تگزاس) سخنران، نویسنده و مربی حرفه‌ای موفقیت، رئیس موسسه زیگ زیگلار است. هدف اصلی این موسسه کمک به مردم برای استفاده احسن از قوای جسمی، ذهنی و معنوی‌شان است. زیگ بارها به کشورهای مختلف سفر کرده و هر سال در سمینارها، شرکت‌ها، سازمان‌ها، مدارس و گروه‌های مذهبی در کلیساها دست کم برای ۳۰۰.۰۰۰ نفر سخنرانی ایراد می‌کند.

او تا کنون ۱۵ عنوان کتاب نوشته است، از جمله رموز انجام فروش، تربیت فرزندانی مثبت در دنیایی منفی و در اوج می بینمت! و هم چنین دوکتاب اخیر وی با عنوان از سیر تا پیاز موفقیت و باز هم لبخند! دکتر جان پ. هیز (اهل دالاس تگزاس) نویسنده، سخنران، مربی و تاجر است. این کتاب هفدهمین کتاب اوست. کتاب‌های وی شامل عناوین مختلفی در حوزه‌های تجارت و افراد موفق است.

وی برای شرکت‌های کوچک، کارآفرینان، بازاریاب‌های شبکه‌ای و نمایندگی‌ها در خصوص بازاریابی و برنامه‌ریزی راهبردی سخنرانی می‌کند. او هم‌چنین به اشخاص حقیقی کمک می‌کند تا تجارتی رضایت‌بخش و پردرآمدتر داشته باشند. او به‌علاوه مشاور ارشد شرکت Bizcom Associates (شرکت روابط عمومی در دالاس) است.» کتاب حاضر را انتشارات «ذهن‌آویز» منتشر کرده است.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

جان پ. هیز . زیک زیگلار

مترجم

زینب فرجی، مصطفی عابدینی‌فرد

تعداد صفحات

497

حجم (مگ)

38.5

نوع فایل

اسکن شده

دیدگاهی دارید؟