0

روابط عمومی به زبان آدمیزاد

این کتاب را به دیگران توصیه می کنید؟

توضیحات

روابط عمومی به زبان آدمیزاد

مرجعی جامع و سریع برای مدیران

می‌توان روابط عمومی به زبان آد‌میزاد‌ را «آژانس روابط عمومی کوچک شخصی‌» فرض کرد‌. با این کتاب هرآنچه برای انجام روابط عمومی خود‌ احتیاج د‌ارید‌، اید‌ه‌ها، فهرست اقلام مورد‌ نیاز، فرم‌ها، مد‌ارک و مراجع، د‌ر بسته‌ای با قابلیت استفاد‌ه‌ی آسان و کاملاً قابل‌فهم، د‌ر اختیار شماست. با این کتاب می‌توانید‌ محصول یا خد‌مات خود‌ را د‌ر هر زمان و هر مکانی که بخواهید‌ به همه بشناسانید‌ ـ د‌ر روزنامه‌ها، مجلات، جراید‌ بازرگانی، د‌ر تلویزیون، راد‌یو، اینترنت ـ تا این که مرد‌م د‌ر مورد‌ آنچه ارائه می‌د‌هید‌، اطلاع یابند و برای خرید‌ آن به شما مراجعه کنند‌. نتیجه چیست‌؟ شهرت، شناخته شد‌ن، آگاهی، تحقیقات، سفارش‌های فروش بیشتر و پول!
کتاب روابط عمومی به زبان آدمیزاد مجموعه ای است از راهکارهای علمی و اثبات شده ی عرضه ی کالا در رسانه ها به بهترین شکل برای شرکت های بزرگ و کوچک. این کتاب پله پله به خواننده نشان می دهد چطور نام کالای خود را پرآوازه کند و خبرهایش را به رسانه ها بفروشد.

کتاب به خواننده نشان می دهد چطور روابط خوب و نزدیک با رسانه ها برقرار کند و اینترنت و تلویزیون و رادیو و مطبوعات را تحت پوشش خبری خود قرار دهد و بحران ها را مدیریت کند.
این کتاب برای کسانی که حتا شرکتی کوچک دارند نیز مفید است و نشان می دهد برای معروف شدن هیچ نیازی به خرج کردن و تبلیغات زیاد نیست.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

اریک یاوربوم – باب بلای

مترجم

بنفشه فرهمندی

تعداد صفحات

433

حجم (مگ)

14

نوع فایل

اسکن شده

دیدگاهی دارید؟