0

 

تبلیغات دهان به دهان


این کتاب را به کتابخانه مورد علاقه خود بیفزایید.

توضیحات

تبلیغات دهان به دهان

تبلیغات دهان‌به‌دهان یکی از بهترین روش‌ها و شاید موثرترین روش‌ تبلیغات در عصر حاضر است. روشی که می‌تواند کسب‌و‌کار شما را با هزینه ناچیز در بین اقشار مختلف مردم و مشتریان بالقوه در کشور خودتان و هم‌زمان در سطح جهانی مطرح کرده و به آهنگ رشد و توسعه آن افزوده و باعث افزایش مشتریان بالفعل و در نتیجه رشد سود و درآمد آن گردد.

در تبلیغات دهان‌به‌دهان وقتی کسی از خدمات و کالای شما رضایت داشته باشد و شما بتوانید وی را با ارائه خدمات مناسب جذب کرده و راضی نگه دارید، این شخص به نوعی پیک رایگان برای شما خواهد شد و در هر جمع و باشگاهی و در هر زمان که صحبت از کالا یا خدماتی متناسب با حیطه کاری شما باشد مطمئناً نامی از شما بر زبان خواهد آورد.

در این کتاب ابتدا به معرفی و تقسیم‌بندی انواع مشتریان موجود و نحوه خرید آن‌ها از فروشگاه شما پرداخته شده است. سپس روش‌های بازاریابی و تبلیغ دهان‌به‌دهان توسط گونه‌‌های مختلف مشتریان معرفی شده است تا شما را در راه‌‌اندازی و توسعه روش‌های انجام تبلیغات دهان‌به‌دهان یاری ‌کند و بتوانید از این روش که بهترین و کم‌هزینه‌ترین روش تبلیغات می‌باشد به نحو احسن استفاده کنید و کسب‌و‌کار خود را در منطقه فعالیت خود بیش‌ازپیش شناسانده و با این روش به سود بیشتر و آینده بهتر دست یابید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

استیو اولیری – کیم شیهان

مترجم

خلیل رضوی

تعداد صفحات

231

حجم (مگ)

14

نوع فایل

اسکن شده

دیدگاهی دارید؟