0

 

مهارتهای کلامی در کسب و کار

توضیحات

مهارت‌های کلامی در کسب و کار: چگونه با حرفه‌ای صحبت کردن در کسب و کارمان به سرعت رشد کنیم و اهداف خود را محقق سازیم

چگونه با حرفه‌ای صحبت کردن در کسب وکارمان به ‌سرعت رشد کنیم و اهداف خود را محقق سازیم؟

فرزانه قهرمانی در کتاب “مهارت‌های کلامی در کسب وکار” اصولی را توضیح می‌دهد که به کار بستن آن‌ها در مراودات کاری قبل از مطرح کردن هر درخواستی یا شروع هر صحبتی، برای رسیدن به خواسته‌تان ضروری است. چرا شما می‌توانید یک گفتگوی دل‌چسب را با یک شخص که فقط او را در جلسه ملاقات کردید، داشته باشید؟ درصورتی‌که فرد دیگر ممکن است همان شخص را فردی کسل‌کننده و یا تهدید آور قلمداد کند.

رشد شخصیتی و سیر تکاملی ما (همچنین سیر تکاملی جوامع) درنتیجه ارتباط با همنوع به دست می‌آید، اما چنین عملکردی یک استعداد طبیعی برای گذراندن زمان با افراد است یا مواردیست که ما در طول این مسیر یاد می‌گیریم؟ حال اگر این موارد را بتوان یاد گرفت، می‌توان آن را آموزش داد؟ فرزانه قهرمانی می‌داند که افرادی نظیر شما (دوستداران شما) احساس طبیعی و راحتی با شما دارند و جز خوبی شمارا نمی‌بینند؛ اما وقتی افراد این احساس را نداشته باشند دیگر این موضوع صادق نیست.

این کتاب برای قشر خاصی نوشته ‌نشده است. مطالب این کتاب برای هر فردی که دارای مراودات اجتماعی و شغلی است مناسب می‌باشد. خواندن این کتاب از این‌جهت ضروری است که موفقیت هر فرد بدون شک درگرو برقراری ارتباط با دیگران است. توانایی برقراری ارتباط یک عامل مهم برای داشتن یک زندگی موفق و شاد است و اولین گام برای برقراری ارتباط داشتن فن بیان مناسب می‌باشد. توانایی خوب صحبت کردن و داشتن فن بیان عالی یک امتیاز و عاملی برای پیشرفت ما محسوب می‌شود.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

فرزانه قهرمانی

تعداد صفحات

126

حجم (مگ)

9.2

نوع فایل

تایپ شده

دیدگاهی دارید؟