0

 

زیست شناسی جامع جلد اول

توضیحات

کتاب زیست جامع خیلی سبز که با نام های زیست پینوکیو جامع و یا پینوکیو زیست شناخته میشود یکی از بهترین منابع زیست کنکور به شمار میرود که توسط انتشارات خیلی سبز منتشر میشود

کتاب زیست­ شناسی جامع خیلی سبز که در بین دانش آموزان به زیست شناسی پینو کیو نیز معروف است . یکی از پرفروش ­ترین کتب انتشارات خیلی سبز و حاوی تست­های درس زیست­ شناسی هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم است. از آنجا که درس زیست­ شناسی ضریب بالایی در کنکور سراسری گروه تجربی دارد پس دارای اهمیت بیشتری است. جلد اول این کتاب مجموعه ایی کامل از تست­های مورد نیاز دانش ­آموزان کنکوری در دوران مهم جمع ­بندی است. تست زیست­ جامع خیلی سبز بعد از کتاب درسی یک منبع خوب برای تست­ زنی به حساب می­آید، پس از تسلط بر کتاب درسی نیاز به محک زدن خود در زمینه تست ­زنی دارید که این کتاب به همین منظور برای شما فراهم شده است. این کتاب به همت گروه آموزشی ماز و توسط آقایان دکتر پوریا خیراندیش و دکتر فرزام فرهمندنیا در ۳۹۴ صفحه تهیه و تنظیم شده است. در ابتدا شاید حجم کتاب زیست­ شناسی جامع خیلی سبز زیاد به نظر بیاید، اما باید این نکته را در نظر داشت که تست های مربوط به سه پایه در آن گردآوری شده است. درس زیست­شناسی یک درس حفظی-مفهومی است و جای مانور زیادی برای طراحان سوال در آزمون­ها یا کنکور سراسری دارد و تست زیست جامع خیلی سبز سعی کرده است هر دو جنبه حفظی و مفهومی کتاب درسی را دربرگیرد.

گرافیک و طراحی این کتاب همانطور که از انتشارات خیلی سبز انتظار می­رود شاد و زیبا، و لحن نوشتاری آن رسمی است. این کتاب به دلیل طراحی روی جلدش معروف به پینوکیو است. در جلد اول، تست­های مربوط به سه پایه و جلد دوم پاسخ تشریحی تست­ها را در برمی­گیرد. در واقع این دو جلد مکمل هم هستند. در این جا ما جلد اول کتاب تست زیست­ شناسی جامع خیلی سبز را مورد بررسی قرار می­دهیم.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

جمعی از نویسندگان

گروه آموزشی ماز

تعداد صفحات

530

حجم (مگ)

384

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

کتابخانه فانوس

دیدگاهی دارید؟