0

 

فراتر از نظم


این کتاب را به کتابخانه مورد علاقه خود بیفزایید.

توضیحات

تابه‌حال در برابر اراده غیرقابل‌کنترل خود برای نظم دادن به دنیای اطرافتان قرار گرفته‌اید؟ اصلا تا حالا به این مسئله فکر کرده‌اید که اجرای دقیق نظم و قدم گذاشتن در سرزمینی که تلاش می‌کنید هر چیزی را در آن پیش‌بینی کنید چه پیامدهایی به دنبال دارد؟

کتاب فراتر از نظم (Beyond order: 12 more rules for life) نوشته جردن پیترسون (Jordan Peterson) یک راهنمای عملی بی‌نظیر است که مسیر زندگی شما به سمت ناشناخته‌ها پیش می‌برد و همین ناشناخته بودن کمک می‌کند که در برابر بسیاری از مشکلات و سختی‌هایی که با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید، پیروزمندانه بیرون بیایید. پیترسون در این کتاب بیان می‌کند که بشر به طور طبیعی ترجیح می‌دهد آینده هر فعالیتی را برای خود ترسیم کند و با این کار از فکر کردن به ناشناخته‌ها و ترسیدن از آن دور شود.

همین کار باعث می‌شود که نظمی خشک و غیرقابل انعطاف به جهان تحمیل شود. این شیوه زندگی در بسیاری از موارد به یک نوع استبداد و تمامیت‌خواهی منتهی می‌شود که در نهایت افراد را در مواجهه با دشواری‌ها و شرایط سخت زندگی از پای می‌اندازد!

جالب است بدانید که این اثر درواقع ادامه کتاب «۱۲ قانون زندگی» است. جردن بی. پیترسون در کتاب پیشین خود،‌ دوازده قانون بسیار مفید و کاربردی را بیان می‌کند که در ایجاد نظم در مقابل بی‌نظمی‌های زندگی انسان کمک‌کننده است. کتاب فراتر از نظم ۱۲ اصل و قانون نجات‌بخش دیگر را بیان می‌کند که آمادگی روحی شما را برای رویایی با اتفاقات ناشناخته،‌ ترس‌ها و نگرانی‌هایی که قادر به پیش‌بینی آن‌ها نیستید،‌ بالا می‌برد!

توضیحات تکمیلی

نویسنده

جردن پیترسون

مترجم

شیما مسائلی

تدوینگر: هاتف کوزه چی

صفحه آرا: هاتف کوزه چی

تعداد صفحات

392

حجم (مگ)

5.2

نوع فایل

تایپ شده

شناسنامۀ کتاب

کتابخانه فانوس

دیدگاهی دارید؟