0

 

فصل آزمون ریاضیات تجربی جامع

توضیحات

ریاضیات جامع تجربی از مجموعه کتاب های فصل آزمون خیلی سبز، کتابی بدون درسنامه و شامل تعداد زیادی آزمون موضوعی، فصلی و جامع است. این کتاب برای ایام جمع بندی کنکور بسیار مناسب است. البته با توجه به تعداد زیاد تست های آن می تواند به عنوان منبع مکمل در کنار کتاب تست دیگری در طول سال هم مورد استفاده قرار بگیرد. برای هر فصل تعدادی آزمون موضوعی وجود دارد که موضوعات آن فصل را به مباحث ریزتر شکسته است و دو آزمون جامع در انتهای هر فصل قرار دارد که در در ادامه به بررسی دقیق تر کتاب فصل آزمون ریاضیات تجربی می پردازیم.

بعد از پایان همه فصول پاسخنامه کلیدی و تشریحی تست ها قرار گرفته است. فهرست کتاب فصل آزمون ریاضیات تجربی خیلی سبز شامل شماره صفحه آزمون ها و پاسخ تشریحی آنهاست و اطلاعات دیگری ندارد. لحن کتاب روان و رسمی است. این کتاب دارای ۱۱۲۰ تست است و ۲۲۴ صفحه دارد.

قبل از خرید اینترنتی کتاب فصل آزمون ریاضیات تجربی خیلی سبز اثر رسول محسنی منش، سروش موئینی و میثم حمزه لویی ادامه این مطلب را بخوانید.

کتاب ریاضی تجربی جامع خیلی سبز از سری فصل آزمون مثل اکثر کتاب های این انتشارات دارای ظاهری مرتب و منظم است. اینکه آزمون ها بلافاصله بعد از یکدیگر شروع می شوند، خیلی خوب نیست ولی به کاهش حجم کتاب و قیمت آن کمک کرده است.

از دو رنگ مشکی و بنفش در کتاب استفاده شده است. طرح روی جلد کتاب قرابت معنایی با آزمون دادن دارد، چرا که عکس تعدادی مداد است. دو ستونه بودن پاسخنامه کمی این بخش را فشرده کرده است که البته اذیت کننده نیست. نمودارها و اشکال هم خوب رسم شده اند.

کتاب فصل آزمون ریاضیات تجربی را که شامل همه مباحث ریاضی دهم، ریاضی یازدهم و ریاضی دوازدهم است، همه دانش آموزان رشته تجربی می توانند استفاده کنند، به شرط آنکه منبع تست اولی را کامل بررسی کرده باشند. بهترین زمان استفاده از این کتاب طی سال و در هفته های قبل از آزمون های آزمایشی و همچنین ایام جمع بندی بعد از عید تا کنکور است. همان طور که گفته شد این کتاب درسنامه ندارد و در مجموع ۱۱۲۰ تست دارد.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

رسول محسنی منش
سروش موئینی
میثم حمزه لویی

تعداد صفحات

228

حجم (مگ)

121

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

کتابخانه فانوس

دیدگاهی دارید؟