0

 

پرسش‌های چهار گزینه‌ای تاریخ جامع

توضیحات

پرسش‌های چهار گزینه‌ای تاریخ جامع – پایه دهم، یازدهم و دوازدهم – رشته انسانی

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای تاریخ جامع – پایه دهم، یازدهم و دوازدهم – رشته انسانی از عارف گلیوری و مبین غلامی نژاد، یکی از لذت‌بخش‌ترین کتاب‌های تست این درس است که با سوالات پرتکرار و دقیق، پاسخنامه‌های مفید و درسنامه‌های جذابش می‌تواند به شما در کسب درصدی بالا از درس تاریخ کمک کند.

درباره کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای تاریخ جامع – رشته انسانی (دهم، یازدهم، دوازدهم):

معلم‌ها و دانش‌آموزان معمولا درباره موضوعات بسیاری با همدیگر موافق نیستند و درس تاریخ همیشه در صدر این اختلاف‌نظرهاست! به نظر نوجوانان پرانرژی هیچ درسی خسته‌کننده‌تر از شنیدن سالروز وقایع بزرگ و حمله به کشورها نیست و شاید هم حق با آن‌ها باشد. اما این اختلاف عقیده در بیشتر مواقع به شیوه تالیف کتاب‌ها برمی‌گردد، نه موضوع درس.

اگر شما هم جزء گروهی هستید که از خواندن درس تاریخ می‌ترسید و حتی سراغش هم نمی‌روید، ما کتابی که انتشارات خیلی سبز برای این درس تالیف کرده است را به شما پیشنهاد می‌کنیم. تصاویر جذاب، نمودارها و دیاگرام‌ها، زبان طنز و صمیمی، پرهیز از تکرار نکات کم اهمیت و دربرگرفتن کتاب‌های تاریخ تمام پایه‌های علوم انسانی، دلایلی هستند که مطالعه این اثر را لذت‌بخش می‌کنند و باعث می‌شوند روزهای تست درس تاریخ، به لحظه‌هایی پر از خنده و نشاط تبدیل شوند!

توضیحات تکمیلی

نویسنده

عارف گلیوری، مبین غلامی نژاد

تعداد صفحات

432

حجم (مگ)

240

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

کتابخانه فانوس

دیدگاهی دارید؟