0

 

مدیریت ارتباط با مراجعین در مراکز پزشکی


این کتاب را به کتابخانه مورد علاقه خود بیفزایید.

توضیحات

مدیریت ارتباط با مراجعین در مراکز پزشکی

در زمانهای گذشته (و تا حدود زیادی هنوز هم همینطور است) مدیران کسب و کار ما از واژه‌ای استفاده می‌کردند که نشان از آگاهی و درک بالای آنها نسبت به اهمیت نقش مشتری در کسب و کارشان داشت. این عبارت “مشتری مداری” بود. مشتری مداری در ذهن مدیران کسب و کار ما به این معنی بود که باید به مشتری احترام گذاشت اما چگونه؟ هر مدیر بسته به اقتضای کسب و کار و حالات درونی خودش سعی می‌کرد برای اینکه کسب و کاری مشتری‌مدار داشته باشد فرآیندهایی را به صورت قوانین نانوشته در سازمان کوچک و یا بزرگ خودش اجرا کند. هیچکدام از این فرآیندها کلاسه‌بندی نمی‌شدند و هیچ آموزش طبقه‌بندی شده‌ای نیز در سازمان اجرا نمی‌شد. اما امروزه مشتری‌مداری رنگ و بوی علمی به خود گرفته و به شدت کلاسه‌بندی شده و در قالبهای مختلف و با ایده‌های متنوع در حال ارائه است. مدیران کسب و کار باید خود را مسلط به علم روز کرده و مشتری‌مداری سازمانشان را از طریق پیاده‌سازی و استقرار سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری به حد اعلای خود برسانند. مدیران امروز باید در جریان باشند که دوره‌ای که در آن هستیم دوره حکمرانی مشتری است و کسب و کارها برای اینکه تجربه بهتری برای مشتریان رقم بزنند و آنها را بیشتر جذب کنند به شدت با هم در رقابت هستند.

مدیریت تجربه مشتری و فرهنگ سازمانی : تجربه ای که در ذهن مشتری حک می شود یکی از قدرتمندترین فاکتورهایی است که می تواند موجب بازگشت و خرید مجدد مشتری و یا توصیه سازمان از سوی مشتری به سایر اطرافیان او شود .
این کتاب به بررسی موضوع مدیریت ارتباط با مشتری به خصوص در سازمان‌هایی که در حوزه بهداشت و درمان فعال هستند خواهد پرداخت .

توضیحات تکمیلی

نویسنده

محسن فارسی، معصومه پاشاپور

تعداد صفحات

53

حجم (مگ)

0.7

نوع فایل

تایپ شده

شناسنامۀ کتاب

کتابخانه فانوس

دیدگاهی دارید؟