0

 

آفتاب پرست حیرت انگیز


این کتاب را به کتابخانه مورد علاقه خود بیفزایید.

توضیحات

داستانهایی که در کتاب آفتاب پرست حیرت انگیز می خوانیم:
بهشت خرگوش ها / شکاف / آفرینش / باد وحشی / زیبایی ها و هیولا / نقره / Sacre – Cceur / روز تعطیل هلن پترن / گردش / خانه ای غیر مسکونی / آفتاب پرست حیرت انگیزدر داستان نقره می خوانیم:
از امروز نام من نقرس. اتفاقات زیادی افتاده. من دیگه از تنهایی نمی ترسم. یه تحولی رخ داده. در واقع شاید باید من بدبخت می بودم.

شاید این به نظر من عده ای طبیعی باشد که وقتی اتفاقی می افتد، انتظار وقوع یک سری عکس العمل های از پیش شناخته شده می رود، مثلا بدبخت شدن. شاید عده ای بگویند بدبختی بخشی از قانون طبیعت است. اما شاید این قانون ساخته و پرداخته دست آدمی باشد .

قانونی بر پایه ی عهدها و قراردادها. چه کسی می داند کدامیک از این دو قانون واقعا وجود خارجی دارد؟ خوشبختی یا بدبختی. خوشبختی یا بدبختی چیست؟ علیرغم مخالفت هایشان از خانه نقل مکان کردم. تصمیم خوبی بود. حالا می توانم به روشنی فکر کنم.

فکرها مثل پرندگان بر روی یک درخت جمع می شوند. زیرا که تابستان است، آلونک سرد نیست. این جا را تمیز کرده ام. یک هفته طول کشید، اما حالا قابل سکونت است. کلبه ساده ای است و من مخالفتی با سادگی ندارم. من ترجیح می دادم در یک غار ساحلی زندگی کنم …

توضیحات تکمیلی

نویسنده

اینگر ادل فلت

مترجم

رباب محب

تعداد صفحات

289

حجم (مگ)

1.5

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

کتابخانه فانوس

دیدگاهی دارید؟