0

 

اسرار الآثار خصوصی


این کتاب را به کتابخانه مورد علاقه خود بیفزایید.

توضیحات

اسرار الآثار خصوصی (حرف ب.پ.ت.ث)

وجه تسمیه اسرار الاثارخصوصی آن است که فاضل مازندرانی کتابی به نام اسرار الاثار عمومی در شرح اصطلاحات دینی ـ فلسفی ـ عرفانی و هم چنین توضیح و بیان اعلام مندرج درکتب مقدسه و تاریخ نگاشته که تکثیر نگردیده است.

کتاب دیگری با همین اسلوب در توضیح و تبیین آثار و الواح بهائی به نگارش درآورده که جهت تمایز آن دو، کتاب اخیر را «اسرار الاثار خصوصی» نام نهاده است. اسرار الاثار خصوصی شامل شرح و توضیح اصطلاحات و اعلام مندرج در آثار والواح بهائی است که در آن علاوه بر بیان معانی لغوی و اصطلاحی بسیاری از کلمات مستعمل درنوشته های بهائی بسیاری از الواح رهبران بهائی معرفی شده محل ارسال و مخاطب هر یک از آنها مشخص گردیده است و نیز موارد متعددی از توجیهات و اصلاح کاری ها و کوشش برای برطرف نمودن تناقضات آثار بهائی در آن مشاهده می شود.

اسرار الاثار به گونه قاموس و کتاب لغت تنظیم گردیده و در ذیل هر کلمه شرح و توضیحی آورده است. و ترتیب آن از این قرار است: جلد اول به حرف الف اختصاص یافته است .

جلد دوم در باره کلماتی که با حروف ب ـ پ ـ ت ـ ث آغاز می گردد. جلد سوم از حرف ج تا ذ را بحث کرده است. جلد چهارم از ر تا ق و جلد پنجم را ک تا ی را شرح داده است. کتاب اسرار الاثار خصوصی از ارزشمندترین کتاب های مبلغین بهائی برای جامعه امر می باشد.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

فاضل مازندرانی

تعداد صفحات

205

حجم (مگ)

3.3

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

کتابخانه فانوس

دیدگاهی دارید؟