0

 

اگر گفتی دارم چه کار می کنم؟


این کتاب را به کتابخانه مورد علاقه خود بیفزایید.

توضیحات

گ‍ردآورن‍ده‌ م‍رک‍ز ف‍ره‍ن‍گ‍ی‌ آس‍ی‍ای‍ی‌ ی‍ون‍س‍ک‍و‎ ACCU‬ب‍ا ه‍م‍ک‍اری‌ ی‍ون‍س‍ک‍و

دلبستگی به کتاب از دوران کودکی در ما پیدا می شود. پیش از اینکه کتاب خواندن را یاد بگیریم، برایمان کتاب می خوانند.خیلی زود یاد می گیریم که هر کتاب ، یک ماجرا است، دعوتی است برای دور شدن از فضای آشنای خودمان و دیدن جاهای دور، بالارفتن از کوهها، رد شدن از رودخانه ها، وارد شدن به اعماق جنگل ها و آشنایی با آدمهایی که ما را به هیجان می آورندو کنجکاوی مان را بر می انگیزند.

امیدوارم این کتاب زیبا که توسط مرکز آسیایی یونسکوو با همکاری یونسکو به مناسبت سال بین المللی سواد آموزی تهیه شده است، برای میلیونها کودک جذاب باشد.اگر چنین شود، خدمت بزرگی به هدف های این سال بین المللی کرده است ،چون بی تردید برای آدمهای با سواد هیچ علاقه ای قوی تر و پایدارتر از دلبستگی به کتاب نیست.

به ویژه، امیدوارم به کمک مرکز آسیایی یونسکو و سازمانهای دیگر، در بسیاری از کشورها و به بسیاری زبان ها چاپ و منتشر شود، بویژه در آن کشورهایی که کتاب برای کودکان کم است. کتاب خواندن لذتی است که هیچ کودکی نباید از آن محروم بماند.
فدریکو مایور
مدیرکل یو نسکو
**
کتابی جذاب با تصاویر بی نظیر، در باره زیبایی های زندگی کودکان در کشورهای مختلف ( با دو زبان فارسی و انگلیسی)که با کیفیت مطلوب اسکن و به علاقمندان کتاب و کتابخوانی تقدیم می گردد.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

مصطفی اسلامیه

تعداد صفحات

55

حجم (مگ)

15.1

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

کتابخانه فانوس

دیدگاهی دارید؟