0

 

تاریخ آب و فاضلاب اصفهان


این کتاب را به کتابخانه مورد علاقه خود بیفزایید.

توضیحات

جمله معروفی منسوب به “جواهر لعل نهرو” در ابتدا پیش گفتار کتاب تاریخ آب و فاضلاب استان اصفهان به خوبی نشان می دهد که ضرورت تهیه و تدوین این کتاب با توجه به اهمیت تاریخی آن بیش از پیش احساس می شده و سازمان آب و فاضلاب استان اصفهان به خوبی این ماموریت تاریخی خود را جهت حفظ و انتقال آن به آیندگان انجام داده است . این کتاب پیش از هرچیزی یک سند تاریخی از آغاز و شکل گیری صنعت آبفا در استان اصفهان است که باعث شکل گیری این صنعت در دیگر شهرهای ایران شده و به نوعی می توان عامل پیشرفت ایران در صنعت آبفا را، سازمان آب و فاضلاب استان اصفهان معرفی کرد.
بدون شک وقتی استان و شهر اصفهان به عنوان بنیانگذار صنعت آبفا در کشور مطرح می شود نیاز است تا در ارتباط با این صنعت تحقیق و پژوهشی انجام شود. سابقه این صنعت و ایجاد شبکه خطوط آب و فاضلاب به بیش از چهل سال می رسد که خود یک تاریخ را در برمی گیرد که پر از فراز و فرود های مختلف بوده و با اتفاقات مختلف همراه بوده است.
شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با هدف مستند سازی تلاش هایی که از دهه چهل تا کنون در راستای ارائه خدمات زیر بنایی همچون تامین آب شرب سالم و بهداشتی و جمع آوری، دفع و تصفیه فاضلاب به مردم اصفهان صورت گرفته، کتاب تاریخ آب و فاضلاب اصفهان را در ۶۰۴ صفحه ، قطع وزیری و در قالب شش فصل و دو ضمیمه منتشر کرده است.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

دکتر عبدالمهدی رجایی – مهرداد خورسندی

تعداد صفحات

608

حجم (مگ)

6.6

نوع فایل

تایپ شده

شناسنامۀ کتاب

مؤلفان: عبدالمهدی رجایی، مهرداد خورسندی
ناشر: دارخوین
زبان: فارسی
رده‌بندی دیویی: 553.780955932
سال چاپ: 1400
نوبت چاپ: 1
تعداد صفحات: 604
قطع و نوع جلد: وزیری (شومیز)
شابک 10 رقمی: 6222800270
شابک 13 رقمی: 9786222800277

دیدگاهی دارید؟