0

 

داستان یک روز


این کتاب را به کتابخانه مورد علاقه خود بیفزایید.

توضیحات

نویسنده داستان یک روز، گوشه و کنارهای زندگی در غربت روزنامه نگاران و سیاستمداران و نویسندگان و… را به تصویر می کشد، اما کودکان اینان و پدر و مادر های سالخورده اینان را که …، به زندگی در غربت مجبور شده اند، یا زنانی که مجبور بوده اند، همسرشان را همراهی کنند را هم از قلم نمی اندازد.

داستان یک روز حاوی ۱۳ داستان است. این مجموعه داستان در ۱۹۳ صفحه توسط نشرگردون در برلین آلمان منتشر شده است.

اسدزرگران جواهر می نویسد: من با این کتاب و داستان هایش هم خندیدم و هم گریه کردم.
دکتر فرامرز سلیمانی می نویسد:…
قصه‌های نسرین رنجبر ایرانی همه همان بغض سال‌هاست که بیخ گلوی اوست و کلام او “هق… امشب شب بغض ترکانی…هق …شب…هق …هق …شب…هق هق. هق هق هق. هق .
و:
جهان رنجبر ایرانی با این‌ها همه، جهان رندی هم هست. گویی حافظ این رندی را به شیرازی‌ها و شاعران و نویسندگان آن به ودیعت سپرده است.
نیلوفر دهنی می نویسد:
مهاجرت محور اصلی، و روشنفکران، نویسندگان، روزنامه‌نگاران یا فعالان سیاسی سابق هم شخصیت‌های اصلی اغلب این داستان‌ها هستند.
و فتاح محمدی می نویسد:

با خواندن همین چند قصه ی کوتاه از نسرین رنجبر ایرانی دیگر تردید ندارم که سروکارم با نویسنده ای افتاده که ادبیات امروز و فردای ایران نمی تواند نادیده اش بگیرد،

اما این کتاب نه تنها از نظر محتوای داستان ها کاری است تأثیرگذار و فراموش ناشدنی، بلکه به لحاظ فرم کار و شیوه روایت، ساختار داستان ها و بویژه زبان و نثر هم کاری است شایان توجه و دارای نکاتی گفتنی.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

نسرین رنجبر ایرانی

تعداد صفحات

194

حجم (مگ)

1.4

نوع فایل

تایپ شده

شناسنامۀ کتاب

کتابخانه فانوس

دیدگاهی دارید؟