0

 

دانشمند – پیوست ۵۸ و ۵۹ – مرداد ۱۳۷۳


این کتاب را به کتابخانه مورد علاقه خود بیفزایید.

توضیحات

مجله دانشمند عنوان نشریه ای علمی و فنی می باشد که با سابقه ترین مجله علمی به زبان فارسی می باشد ، این نشریه با شعار سخنانی نو از جهانی تازه برای نسل جدید از دانش امروز و پژوهش فردا منتشر شد .

بنیانگذار این مجله عفت عمیدی نوری بود و نخستین شماره از این ماهنامه در آبان ماه ۱۳۴۲ به انتشار رسید ، از هر شماره این مجله در ماه پنج هزار نسخه به چاپ می رسید .

صاحب امتیاز این ماهنامه عفت عمیدی نوری و مدیران آن مصطفی الموتی نیا و نصرالله شیفته بودند ، دفتر این نشریه در خیابان فردوسی و مقابل سفارت بریتانیا مستقر بود ، شیفته سال ها بعد مدیر مسئولی و سردبیری نشریه را به عهده گرفت .

بعد از انقلاب اسلامی :

مجله دانشمند در سال ۱۳۶۲ به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی انتقال داده شد و از سال ۱۳۶۳ نام بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به عنوان صاحب امتیاز در این نشریه قید شده است .

در این دوران تا تیرماه ۱۳۷۲ علی میرزایی ، تا اسفند ۱۳۷۵ احمد فرمد و تا اسفند ۱۳۸۶ علیرضا کریمی مدیر مسئول و سردبیر این نشریه بودند .

از این تاریخ به بعد یعقوب مشفق مدیر مسئولی مجله و علی اکبر قزوینی سردبیری آن را عهده دار بودند . از سال ۱۳۷۲ تا سال ۱۳۹۵ با وجود تغییرات بیشماری که در این نشریه اتفاق افتاد مینو مهرعلی به عنوان مدیر تولید و ناصر شبستری به عنوان مدیر اجرایی در این نشریه فعالیت می کردند .

دیگر نسخه های مجله دانشمند

توضیحات تکمیلی

نویسنده

عفت عمیدی نوری

تعداد صفحات

16

حجم (مگ)

4.2

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

کتابخانه فانوس

دیدگاهی دارید؟