0

 

دستور زبان فارسی


این کتاب را به کتابخانه مورد علاقه خود بیفزایید.

توضیحات

برگرفته از مقدمه کتاب:
انسان موجودی اجتماعی است و در این عرصه برای برقراری ارتباط با همنوعان خود نیازمند ابزارهای متفاوتی است. زبان ابزار عمده ی بشر برای برقراری ارتباط با یکدیگر میباشد. این ابزار ارتباطی با وجود تفاوتها و گستردگی و تنوع خود می تواند انسانها را از هر گوشه جهان با همدیگر مرتبط سازد. زبان در شکل اصلی خویش به صورت محاوره ای میباشد اگرچه میتواند به انواع دیگر رسانه ها از قبیل نوشته منتقل گردد. در صورت نبود ابزار محاوره؛ برای مثال در برخورد با افراد ناشنوا ابزار بصری از قبیل زبان اشاره میتواند مورد استفاده قرار گیرد.
زبان همچنین به وسیله قواعد پیچیده ای مشخص میشود که از طریق آنها کلمات در ساختارهای پیچیده تری به نام عبارات ترکیب میشوند و این ساختارها به نوبه خود نقش عمده ای در ساختار جملات ایفا می کنند. دستور بررسی نشانه های زبان و قواعد ترکیب آنها به منظور ساختن، کلمات عبارات و جمله ها است که به دو بخش صرف و نحو تقسیم میشود.
در این مجموعه نهایت کوشش بر این بوده است که مطالب به صورت مختصر و با زبانی بسیار ساده و روان بیان شود تا یادگیری آن برای پویندگان این دانش سهل و آسان باشد. هدف و انگیزه نگارنده از تدوین و گردآوری این کتاب آشنایی دوستداران زبان فارسی دانش آموزان ،دانشجویان معلمان و اساتید با زبان فارسی و حل برخی از مشکلات آنها در فرآیند یادگیری و یاددهی است…

توضیحات تکمیلی

نویسنده

علی قدردان

تعداد صفحات

106

حجم (مگ)

1.1

نوع فایل

تایپ شده

شناسنامۀ کتاب

کتابخانه فانوس

دیدگاهی دارید؟