توضیحات
آموزش و پرورش علاوه بر آنکه مسئولیت تولید محتواهای آموزشی متعالی را در کتابهای درسی به عهده دارد و به شایستگی آن را طبق اسناد بالادستی ایفا مینماید، مسئولیت رشد و تعالی، به روز رسانی، ارتقای داناییها، مهارتها و نگرشهای شغلی و حرفهای ارائه کنندگان محتواهای آموزشی تولید شده یعنی معلمان را نیز به عهده دارد.
خبر خوش؛
پس از وقفه کوتاهی که در چاپ و انتشار فصلنامه رشد آموزش زمینشناسی رخ داد باز انتشار مجله به صورت دیجیتالی و با نام فصلنامه رشد آموزش علوم زمین، در برگیرنده محتوای دو کتاب بسیار مهم زمینشناسی و انسان و محیط زیست در دستور کار قرار گرفت
سخن سردبیر
زمین لرزهی ونچوان چین و حرکت پوسته به سمت شرق فلات تبت/ سهیلا بوذری
زمین شناسی و توان معدنی استان خوزستان/ سید علی آقا نباتی
اندازه گیری تشعشعات الکترومغناطیسی و پیش بینی زمین لرزه/ بابک مستوفی زاده
نگاهی کلی به انواع کانسارهای آهن/ پرویز عباس زاده ،شکوفه زنگنه
تداخل سنجی راداری زمینی، اندازه گیری نرخ جابه جایی و اعلام/ رقیه اکبر اشرفی
ارزش فسیلها در ادبیات عامیانه/ محمدرضا کبریائی زاده
انقراض دایناسورها نتیجه برخورد شخانه/ رضا نداف
انرژیهای فناپذیر و لزوم جای گزینی آنها/ منصور علی نائینی
گفت وگو/ مریم عابدینی
پرسشهای دومین المپیاد علوم زمین
زمین لرزهی ونچوان چین و حرکت پوسته به سمت شرق فلات تبت/ سهیلا بوذری
زمین شناسی و توان معدنی استان خوزستان/ سید علی آقا نباتی
اندازه گیری تشعشعات الکترومغناطیسی و پیش بینی زمین لرزه/ بابک مستوفی زاده
نگاهی کلی به انواع کانسارهای آهن/ پرویز عباس زاده ،شکوفه زنگنه
تداخل سنجی راداری زمینی، اندازه گیری نرخ جابه جایی و اعلام/ رقیه اکبر اشرفی
ارزش فسیلها در ادبیات عامیانه/ محمدرضا کبریائی زاده
انقراض دایناسورها نتیجه برخورد شخانه/ رضا نداف
انرژیهای فناپذیر و لزوم جای گزینی آنها/ منصور علی نائینی
گفت وگو/ مریم عابدینی
پرسشهای دومین المپیاد علوم زمین
دیدگاهی دارید؟