توضیحات
جایگاه واقعى فنى وحرفهاى درآموزش وپرورش
بتول عطاران
شکل گیری «قطبهای مجازی آموزشهای فنی وحرفهای»(قسمت دوم)
غلامحسین حسینزاده یوسفی
طراحى دورههاى آموزشى فنى وحرفهاى (قسمت دوم)
گئورگى ال. گروپر و پال اى.راس
نگاهی دوباره به یادگیری (قسمت دوم)
عباسعلى مظفرى، فرهاد فتحینژاد
درهم تنیدن آىتى ( IT ) و آىسیتى ( ICT ) در رشتهى الکترونیک
مهندس سید محمود صموتى
گزارش یک اقدامپژوهی زراعی
علی محمّد بخشوده
برنامهى درسى ملى و دلالتهاى آن در برنامهریزى درسی و تربیتی فنیوحرفهای و کاردانش
سید امیر رون
تأثیرنسبتهاى مخلوط پنبه و پلیاستر بر پرزینگىِ نخ رینگ
حامد صادقى ولوجردى
کشاورزی دقیق، رهیافتی پایدار در مدیریت سامانههای کشاورزی
میثم منتیزاده،غلامحسین کرمی
آشنایی با بازرسی جوش با تکیه بربازرسیهای غیرمخرّب
سیامک تقیپور بروجنی
دیدگاهی دارید؟