0

 

روانشناسی رنگ ها در بسته بندی مواد غذایی


این کتاب را به کتابخانه مورد علاقه خود بیفزایید.

توضیحات

بسته بندی، برندسازی، فروش کتابی که پیش روی شما گشوده شده، کتابی است که با موضوع روانشناسی رنگ ها در صنایع غذایی و با هدف آشنایی بیش تر شما دوستان در حوزه ی روانشناسی رنگها ، بهترین کاربرد رنگها برای بسته بندی، طراحی، بررسی، بررسی رابطه ی افزایش فروش محصول و .

تهیه و تدین شده و امید است با مطالعه این کتاب که در جهت ارتقای سطح علمی جامعه نگاشته شده مفید واقع شده و اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شما دوستان جویای علم و آگاهی قرار دهد.

در صنایع غذایی و حوزه ی طراحی بسته بندی محصول و برند سازی دانستن علم رنگ شناسی و طریقه ی بهره گیری صحیح از رنگ ها برای افزایش فروش و جذب مشتریان بیش تر از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که با توجّه به نوع محصولات ، انتخاب رنگ های صحیح در به کارگیری از آنان را از یکدیگر متمایز می‌کند که به بررسی مهم ترین آن ها خواهیم پرداخت.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

حسام جلیل وند

تعداد صفحات

56

حجم (مگ)

0.5

نوع فایل

تایپ شده

شناسنامۀ کتاب

کتابخانه فانوس

دیدگاهی دارید؟