0

 

قدرت نامحدود (صوتی)

توضیحات

چگونه بفهمیم واقعاً چه می‌خواهیم؟ دروغ‌هایی که درباره‌ی موفقیت به ما می‌گویند کدام‌اند؟ در مواقع بحرانی چطور در عرض چند دقیقه ذهن خود را چنان بازیابی کنیم که ترسمان از بین برود؟ رمز و راز ایجاد ارتباط سریع و مؤثر با کسانی که ملاقات می‌کنیم در چیست؟ چگونه موفقیت‌های دیگران را در زندگی خود بازتولید کنیم؟ آنتونی رابینز (Anthony Robbins) در کتاب صوتی قدرت نامحدود (Unlimited Power) برای تمام این سؤال‌ها پاسخ‌های رهگشایی دارد.

برای تعریف پدیده‌ها ناچاریم آن‌ها را محدود کنیم. وقتی می‌گوییم سیب قرمز است، یعنی برای توصیف سیب تمام رنگ‌های جهان را به رنگ قرمز محدود کرده‌ایم. این محدودیت در ذات پدیده‌هاست. همان‌طور که یک گربه نمی‌تواند همزمان سگ باشد یا پرواز کند؛ یا این که ما نمی‌توانیم در تمام کارهای دنیا بهترین باشیم. گویی آدمیزاد مجموعه‌ای از محدودیت‌هاست. اما انسان با سایر پدیده‌های جهان تفاوتی بزرگ دارد. چیزی در نهاد او وجود دارد که نمی‌توان آن را محدود کرد یا برای آن خط‌کشی و مرزگذاری تعیین نمود. و آن چیزی نیست جز ذهن انسان. قدرت ذهن انسان مانند اسبی بالدار است که به هیچ افسار و حیله‌ای رام نمی‌شود.

آنتونی رابینز از طریق کتاب‌ها، نوارها و سمینارهای خود به میلیون‌ها نفر ثابت کرده است که با استفاده از قدرت نامحدود ذهن می‌توانیم هر چیزی را که زندگی خود می‌خواهیم داشته باشیم. اگر وجود دارد به دستش آوریم و اگر وجود ندارد آن را خلق کنیم. او به سران کشورها، خانواده‌های سلطنتی، ورزشکاران المپیک، ستاره‌های سینما و کودکان نشان داده است که چگونه می‌توانند مسیر موفقیت را پیش بگیرند. در کتاب قدرت نامحدود، رابینز با شور و اشتیاقی وصف‌ناشدنی و بیانی شیوا کلیدهای گشودن دروازه‌های موفقیت را در دستان شما می‌گذارد.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

آنتونی رابینز
مترجم: زهرا زارعی

گوینده

عارف امیری

حجم (مگ)

465

مدت زمان (دقیقه)

330

دیدگاهی دارید؟