0

 

وینستون چرچیل (صوتی)

توضیحات

کتاب صوتی وینستون چرچیل اثر برندا هاوگن، یکی از عناوین خواندنی‌ای است که در قالب مجموعه‌ی شخصیت‌های تاثیرگذار منتشر شده‌‌ است؛ در این اثر زندگی وینستون چرچیل از زاویه‌ای خاص مورد قضاوتی منصفانه قرار گرفته است.

درباره کتاب صوتی وینستون چرچیل:

اروپای قرن بیست، شاهد برخی از تکان‌دهنده‌ترین وقایع تاریخ بود. در صدر این وقایع، جنگِ جهانی دوم قرار دارد که در سالِ ۱۹۳۹، با حمله‌ی ارتش آلمان نازی به خاک لهستان آغاز شد، و در سال ۱۹۴۵، پس از تلنبار شدن ویرانه بر ویرانه و جنازه بر جنازه با پیروزی قوای موسوم به متفقین به پایان رسید. این جنگ علی‌رغم سرشت سیاه خود، زمینه‌ی ظهورمردانی بزرگ و تکرارنشدنی را در عرصه‌ی سیاست جهانی فراهم کرد. یکی از این مردان، وینستون چرچیل (Winston Churchill) بود که در طول جنگ جهانی دوم، مقام نخست وزیری بریتانیا را بر عهده داشت.

البته که چرچیل پیش و پس از جنگ جهانی نیز در عرصه‌ی سیاست فعالیت داشت، اما اوج نبوغ و جسارت سیاسی او، و دلیل ماندگاری نامش، مربوط به فعالیت‌های او در دوره‌ی جنگ است. مهم‌ترینِ این فعالیت‌ها، ایستادگی و مقاومت او در برابر سیاست‌های تهاجمی ارتش آلمان، و دست رد زدن به پیشنهاد محافظه‌کاران بریتانیایی برای صلح با هیتلر بود.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

برندا هاوگن
مترجم: مهسا ملک مرزبان

گوینده

آرمان سلطان زاده

حجم (مگ)

40

مدت زمان (دقیقه)

70

دیدگاهی دارید؟