توضیحات
مهم نیست که مرگ، چه وقت و در کجا به سراغ من میآید. مهم این است که وقتى میآید، من آنجا نباشم.
نمایشنامه مرگ – همچنین خدا – جر نمایشنامههای دوران نخست فعالیت وودی آلن بشمار میروند. نمایشنامههایی با شمار زیادی بازیگر، سنت نمایشنامههای وودویل، ورود و خروجهای سریه و پیاپی- همچون کمدیهای برادران مارکس- تاثیر از شیوه تئاتر واقع گریز برشت، و گفتگوهایی یادآور جهان منطقگریز بکت.
او هنگام آفرینش یک اثر ادبی، دقیقا میداند چه باید بکند و بگوید و چگونه آن را اجرا کند تا خواننده هر لحظه غافلگیر و شگفتزده شود
دیدگاهی دارید؟