0

 

مقایسه کتابخانه ها با استانداردها


این کتاب را به کتابخانه مورد علاقه خود بیفزایید.

توضیحات

استانداردهایی برای کتابخانه‌ها در موسسات آموزش عالی ایران و استانداردهایی برای کتابخانه‌ها در آموزش‌عالی) سال تحصیلی ۱۳۹۹ – ۱۴۰۰ این کتاب وضعیت کتابخانه‌ها را بر پایه «استانداردهایی برای کتابخانه‌ها در موسسات آموزش‌عالی ایران» و «استانداردهایی برای کتابخانه‌ها در آموزش‌عالی (ای.سی.آر.ال.)» نشان می‌دهد.

از «استانداردهایی برای کتابخانه‌ها در موسسات آموزش‌عالی ایران» ۱۵ شاخص درون‌داد و چهار شاخص برون‌داد در مقایسه به کار رفته‌اند. از «استانداردهایی برای کتابخانه‌ها در آموزش‌عالی (ای.سی.آر.ال.)» نیز ۲۱ شاخص برآیند به کار رفته‌اند.

مقایسه کتابخانه‌ها با استانداردها (سال تحصیلی ۱۳۹۸-۱۳۹۹) در شاخص‌های درون‌داد (نیروی انسانی سه شاخص، منابع سه شاخص، زیرساخت پنج شاخص، بودجه دو شاخص، و مدیریت دو شاخص)؛ در شاخص‌های برون‌داد (دسترس‌پذیری یک شاخص و خدمات سه شاخص)؛ و در شاخص‌های برآیند (اثربخشی سازمانی سه شاخص، ارزش‌های حرفه‌ای، نقش آموزشی، و کشف هر کدام یک شاخص، مجموعه پنج شاخص، فضا دو شاخص، مدیریت/ اداره/ رهبری سه شاخص، کارکنان چهار شاخص، و روابط بیرونی یک شاخص) ۱۰۴ کتابخانه زیرپوشش سامانه آمار کتابخانه‌ها (آک) توصیف می‌کند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

حمیده بیرامی طارونی

تعداد صفحات

98

حجم (مگ)

4.6

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

کتابخانه فانوس

دیدگاهی دارید؟