0

 

مهارت‌های تندخوانی (صوتی)

توضیحات

برای آنکه در چنین دنیای پرسرعت و در حال تغییری، همگام با دیگران حرکت کنیم، باید در همه امور سریع‌تر باشیم. درواقع با داشتن کارهای زیاد و داشتن زمان کم برای انجام آن‌ها، اوقات فراغت ما کالایی گران‌بها محسوب می‌شود. بنابراین، اگر راهی ساده برای صرفه‌جویی در وقت‌مان داشته باشیم، احتمالا می‌خواهید بیشتر درمورد این روش بدانید؛ این راه ساده چیزی جز تندخوانی نیست.

فکر کنید اگر بتوانید در یک دقیقه ۱۰۰۰ کلمه بخوانید، آن وقت چقدر در زمان‌تان صرفه‌جویی خواهید کرد؟ البته منظور از تندخوانی، خواندن ساده نیست، بلکه درک و حفظ اطلاعات نیز امری ضروری است.

کتاب مهارت‌های تندخوانی (The Speed Reading Book) به شما یاد می‌دهد که چگونه می‌توانید با سرعت شگفت‌انگیزی، شروع به خواندن کنید. تندخوانی کاری ساده و آسان است که با انجام تمرین‌های گفته شده در کتاب، به راحتی به این مهارت دست پیدا می‌کنید. همچنین شما سطح تمرکز و درک مطلب خود را نیز افزایش می‌دهید و می‌توانید در محیط‌های کاری و آموزشی‌تان بدرخشید.

تونی بوزان نویسنده مشهور این حوزه، کتاب مهارت‌های تندخوانی را برای معلمان، دانش‌آموزان و حتی مدیران شرکت‌ها نوشته تا بتوانند با سرعت و کیفیت بالا، هر مطلبی را خوانده و درک کنند.

متاسفانه بعضی از مردم به فواید تندخوانی بی‌توجه هستند. شما می‌توانید فارغ از عوامل زمانی و مکانی، رمان‌ نیمه‌تمام خود را در یک نشست فشرده بخوانید، در عرض چند دقیقه با مطالب روزنامه‌ها و مجلات آشنا می‌شوید و به تمام اطرافیان خود نشان دهید که از مهارت تندخوانی، تمرکز حواس و حافظه قوی برخوردار هستید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

تونی بوزان
مترجم: بهناز پیاده

گوینده

نسترن حسنی

حجم (مگ)

270

مدت زمان (دقیقه)

290

دیدگاهی دارید؟