0

 

مواضع ما


این کتاب را به کتابخانه مورد علاقه خود بیفزایید.

توضیحات

مواضع ما؛ مواضع و اصول برنامه‌های حزب جمهوری اسلامی

اعلام مواضع فکری، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی از ضرورت‌های هر انقلاب و هر تشکیلات انقلابی است. حزب جمهوری اسلامی آرمان های کلی خود را در مرامنامه ای که در آغاز ایجاد حزب منتشر شد به اطلاع همه رساند و اینک خوش وقتیم که مواضع تفصیلی حزب را در رابطه با آن ارمان ها به اطلاع شما می رسانیم…

 

این کتاب که با شرح های آن یکی از گنجینه های ارزشمند ایدئولوژیک انقلاب اسلامی است، در سال ۱۳۵۹ توسط اعضای هیئت موسس حزب با محوریت شهید بهشتی به دنبال یک احساس نیاز برای بیان مواضع و دیدگاه ها تدوین شد و به دنبال آن به دلیل اهمیت و فشردگی مباحث، نیازمند آن بود که در سلسله جلساتی به شرح آن در میان اعضای حزب بپردازند.

حاصل این ایده، سلسله سخنرانی هایی با عنوان «شرح مواضع ما» است که به صورت هفتگی در خیابان سرچشمه تهران برگزار می شد و خروجی آن از روی نوار پیاده سازی شده و به عنوان یکی از منابع آموزشی حزب جمهوری اسلامی در سایر شهرستان های کشور توزیع می شد.

پایگاه خبری ندای اصفهان مفتخر است که به تدریج برای اولین بار دست به انتشار این سخنرانی ها در فضای مجازی زده است. امید است که مورد توجه علاقه مندان و پژوهشگران قرار گیرد.

همچنین این کتاب در سالهای اخیر توسط روزنامه جمهوری اسلامی مجددا بازنشر شده است (

توضیحات تکمیلی

نویسنده

حزب جمهوری اسلامی

تعداد صفحات

90

حجم (مگ)

1.2

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

ناشر: حزب جمهوری اسلامی
زبان: فارسی
رده‌بندی دیویی: 955.0840452
سال چاپ: 1358
نوبت چاپ: 1
تعداد صفحات: 86

نویسنده

دیدگاهی دارید؟