0

 

نگهبان دروازه: ارتباط با ارواح


این کتاب را به کتابخانه مورد علاقه خود بیفزایید.

توضیحات

بخشی از مقدمه کتاب:
در سال ۱۹۴۷، تعداد معدودی از مردان و زنانی دلیر و با شهامت، با ذهنی سرشار از خلاقیت، آغاز عصر طلایی مدیوم ها یا واسطه های میان دو جهان فانی و باقی را اعلام کردند.

آغاز این کار، در اروپا صورت گرفت. متفکران اندیشمندی کم کم به صوت و آوای جدیدی بیدار می شدند و در برابر امکاناتی جدید و نوین قرار می گرفتند. در درون تالار های سخنرانی دانشگاههایی مشهور همچون دانشگاه آکسفورد با کمبریج، متفکرانی هوشمند و دانا با تب و تاب و شور و هیجان خاصی در مورد داغ ترین مساله روز به بحث و گفتگو می پرداختند: آیا روح، یا ضمیر آگاه بشر، پس از مرگ جسم و کالبد زمینی بقا دارد یا خیر؟ این سوالی نبود که بشود از توده مردم سوال کرد بلکه فقط میشد آنرا از تعداد مشخص و محدودی که در این باره مطالعاتی داشتند، سوال نمود.

این بحث ها و گفتگوها در خلوت و با صداهایی آهسته و نجوا مانند، صورت می گرفتند. این مطالب را در پوشش سوالاتی ساده و مربوط به معانی بیان طرح می کردند و جواب و پاسخ به آنها باعث تغییر و تحول یا تاثیر گذاشتن بر روی کیفیت حیاتی هیچیک از آن افراد نمی گشت. این سوال یک پرسش علمی و فرهنگی بود تا اذهان تشه به دانستن آن دوران را به خود مشغول بدارد نه بیشتر…

توضیحات تکمیلی

نویسنده

پاتریشیا هایز

مترجم

فریده مهدوی دامغانی

تعداد صفحات

332

حجم (مگ)

18.7

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

کتابخانه فانوس

دیدگاهی دارید؟