0

 

پیمان سپیده دم


این کتاب را به کتابخانه مورد علاقه خود بیفزایید.

توضیحات

میعاد در سپیده دم نوشته ی رومن گری (۱۹۸۰- ۱۹۱۴) ، اثری کلاسیک از ادبیات مدرن فرانسه ، همه ی مشخصه های یک رمان غنی عاشقانه را دارد. ، و هیجان انگیزتر این است که آن را بخوانیم و بدانیم که این یک داستان تخیلی نیست بلکه یک داستان واقعی است. در سن کوچک ، مادر رومن گاری به او گفت که روزی فرا می رسد که او مجبور می شود شیطان های تسلیم و تسخیر را به چالش بکشد و بر آنها غلبه کند. از این گذشته ، او قرار بود یک قهرمان نظامی فرانسه ، سفیر ، نویسنده برجسته و مردی مورد پسند خانم ها باشد. . . .

بنابراین با پیش بینی نبرد ، تا زمان درگذشتش، او صلیب آزادی ، کروکس د گوئر ، لژیون افتخار و جایزه گونکور را از آن خود کرد. و او همچنین سرکنسول فرانسه در لس آنجلس بود. میعاد در سپیده دم به عنوان داستان فداکاری یک مادر آغاز می شود. تنها و فقیر ، به سختی می جنگد تا بهترین ها را به پسرش بدهد. گاری دوران کودکی خود را با او در روسیه ، لهستان ، و در رودخانه فرانسوی رودریا رقم زد.

و او زندگی ماجراجویانه ی خود را به عنوان جوانی که در جنگ جهانی دوم برای فرانسه می جنگد ، بازگو می کند. اما مهمتر از همه او داستان عشق به مادرش را می گوید که همان زندگی او بود ، سیاره پنهان و خصوصی آنها ، سرزمین عجایب آنها “که از زمزمه های مادر به گوش یک کودک متولد شده است ، میعادی که در سپیده دم پیروزی ها و بزرگی های آینده زمزمه می شود. عدالت و عشق. “

توضیحات تکمیلی

نویسنده

رومن گاری

مترجم

آزیتا همپارتیان

تعداد صفحات

444

حجم (مگ)

4

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

کتابخانه فانوس

دیدگاهی دارید؟