0

 

کاهش پسماندها از مبدا: راهنمای مصرف کنندگان


این کتاب را به کتابخانه مورد علاقه خود بیفزایید.

توضیحات

در این کتاب سعی شده راه‌کارها و توصیه‌هایی برای کاهش، بازیافت، استفاده‌ی مجدد و مقابله‌ی پسماندها همراه با تصاویر رنگی مطرح شود.

با توجه به اینکه منابع تجدید ناپذیری ما از جمله: گاز، نفت و سایر سوخت ها در اثر استفاده بی رویه توسط انسان رو به پایان می باشند، بنابراین، مواظبت از منابع طبیعی بشر که محیط زیست است و استفاده بهینه از آن برای ما بسیار با اهمیت می باشد. تولید پسماند توسط انسان باعث آلودگی های در محیط زیست می شود.
پسماند موادی هستند که ممکن است در حالت های جامد، گاز و مایع وجود داشته باشند، این مواد حاصل فعالیت های انسانی به صورت مستقیم یا غیر مستقیم هستند که دیگر قابل استفاده نمی باشند. با توجه به اینکه منابع تجدید ناپذیر ما از جمله: گاز، نفت و سایر سوخت ها در اثر استفاده بی رویه توسط انسان رو به پایان می باشند، بنابراین، مواظبت از منابع طبیعی بشر که محیط زیست است و استفاده بهینه از آن برای ما بسیار با اهمیت می باشد. تولید پسماند توسط انسان باعث آلودگی های در محیط زیست می شود.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

مهری سادات علوی نسب

تعداد صفحات

34

حجم (مگ)

6

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

شماره کتابشناسی ملی م‌83-34985
سرشناسه علوی نسب‌، مهری‌، مترجم، گردآورنده
عنوان و نام پدیدآور کاهش پسماندها از مبدا: راهنمای مصرف‌کنندگان‌/ ترجمه و گردآوری مهری‌سادات علوی‌نسب‌؛ [برای‌] سازمان حفاظت محیط زیست‌، معاونت محیط زیست انسانی‌.
مشخصات نشر تهران : دایره سبز، 1383.
مشخصات ظاهری 32 ص.: مصور (رنگی).
وضعیت فهرست نویسی فاپا
یادداشت فاپا
یادداشت کتابنامه: ص. 32.
موضوع مواد زاید– کاهش
موضوع مواد زائد — ایران‌.
موضوع بازیافت
موضوع زباله و زباله زدایی
شناسه افزوده سازمان حفاظت محیط زیست. معاونت محیط زیست انسانی
رده بندی کنگره TD793/9/ع8ک2
رده بندی دیویی 363/728

دیدگاهی دارید؟