0

 

کتاب شناسی مطالعات قرآنی به زبانهای اروپایی


این کتاب را به کتابخانه مورد علاقه خود بیفزایید.

توضیحات

کتاب‌شناسی مطالعات قرآنی به زبان‌های اروپایی ۱۹۹۵ – ۱۷۰۰

مجموعه حاضر شامل فهرست مقالات و کتاب‌های منتشر شده به زبان اروپایی درباره قرآن کریم است .این فهرست مربوط به کتاب‌ها و مقالاتی است که طی سال‌های ۱۷۰۰ تا ۱۹۹۵م منتشر شده است .

فهرست حاضر به ترتیب الفبای نام نگارنده مقاله و کتاب سامان یافته و عنوان اصلی مقالات و کتاب‌های منتشر شده و به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیولی، ایتالیایی، لاتین و هلندی را در بردارد . در این نوشتار ۲۶۰۰عنوان با این مشخصات معرفی شده است :نام نگارنده، نام کتاب (یا مقاله)، سال نشر، ناشر، محل نشر، صفحه، و نام نشریه .ذیل هر یک از فهرست‌ها، عنوان مقاله یا کتاب به فارسی درج شده است .
کتاب با نمایه موضوعی منابع به زبان فارسی، و شماره مدخل به پایان می‌رسد .

مجموعه حاضر فهرست مقالات و کتابهای منتشر شده به زبان‌های اروپایی درباره علوم قرآنی در فاصله سالهای ۱۹۹۵-۱۷۰۰ است. این فهرست اساسا با استفاده از Index Islamicus که از معتبرترین مراجع شناختی در غرب به شمار می‌آید تهیه شده و در مواردی اندک از منابع دیگر نیز بهره‌برداری شده است، از سوی دیگر، در این فهرست از ترجمه‌های قرآنی به زبان‌های اروپایی به ندرت یاد شده است.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

مرتضی کریمی نیا

تعداد صفحات

279

حجم (مگ)

5.5

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

شماره کتابشناسی ملی م‌80-8003
سرشناسه کریمی‌نیا، مرتضی‌، –
عنوان و نام پدیدآور کتاب‌شناسی مطالعات قرآنی به زبان‌های اروپایی = 1995 – 1700A bibliography of Qur'anic studies in european languages 1700 – 1995/ گردآورنده مرتضی کریمی‌نیا؛با همکاری مرکز مطالعات فرهنگی بین‌المللی معاونت پژوهشی و آموزشی‌، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی‌؛ تهیه‌شده در مرکز مطالعات فرهنگی بین‌المللی دفتر مطالعات اسلامی‌.
مشخصات نشر تهران‌: الهدی‌، 1380.
مشخصات ظاهری 268ص.
یادداشت انگلیسی – فارسی‌.
موضوع قرآن — کتابشناسی
شناسه افزوده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی. مرکز مطالعات فرهنگی و بین‌المللی
شناسه افزوده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی. مرکز مطالعات فرهنگی و بین‌المللی. دفتر مطالعات اسلامی
رده بندی کنگره Z7835 /الف5ک‌43 1380
رده بندی دیویی 016/2971

دیدگاهی دارید؟