0

 

کم یعنی زیاد


این کتاب را به کتابخانه مورد علاقه خود بیفزایید.

توضیحات

فن نگارش فیلمنامۀ کوتاه

ساخت چهار فیلمنامه کوتاه که به هم متصل می شوند ، چاپ چهارم با تأکید بر اینکه ارتباط انسانی ، هرچند غالبا نادیده گرفته می شود ، برای نوشتن فیلمنامه های موثر ضروری است. این کتاب پیشگامانه به شما نشان می دهد که چگونه مهارت های فیلمنامه نویسی خود را پیشرفت و تعمیق بخشید. همچنین توانایی شما را در نوشتن فیلمنامه های کوتاه غنی تر ، با طنین بیشتر که با مخاطب شما ارتباط برقرار می کند ، افزایش می دهد.

کلودیا هانتر جانسون ، نویسنده و کارگردان برنده جایزه ، با سبک صریح و گفتگوی خود ، اصول بسیار مهم تکنیک نمایشی را به شما می آموزد و شما را با مهارتهای چالش برانگیز نوشتن فیلمنامه های کوتاه با تمرکز بر تمرینات با افزایش طول و پیچیدگی ، راهنمایی می کند. با تکمیل این تمرینات و استفاده از تکنیک ها و بینش های کلودیا در مورد کار خود ، خواهید آموخت که چگونه درباره هدف فیلمنامه نویس عمیق تر فکر کنید ، الگوهای موثر روابط انسانی را بسازید و مهارت های قصه گویی خود را تقویت کنید.
کلودیا هانتر جانسون برنده بهترین فیلم مستند فلوریدا در ۲۰۱۲ شده است. وی اخیرا فیلمنامه بلند روبی را براساس مستند خود به اتمام رسانده است.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

کلودیا هانتر جانسون

مترجم

محمد گذرآبادی

تعداد صفحات

404

حجم (مگ)

4.3

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

کم یعنی زیاد: فن نگارش فیلم‌نامه کوتاه
مؤلف: کلودیا هانتر جانسون
ناشر: کتاب آبان
مترجم: محمد گذرآبادی
زبان: فارسی
رده‌بندی دیویی: 808.23
سال چاپ: 1398
نوبت چاپ: 2
تیراژ: 300 نسخه
تعداد صفحات: 402
شابک 10 رقمی: 6226025107
شابک 13 رقمی: 9786226025102

دیدگاهی دارید؟