0

 

بازاریابی


این کتاب را به کتابخانه مورد علاقه خود بیفزایید.

توضیحات

بازاریابی

دلیل اصلی موفقیت یا شکست کسب و کارها، موفقیت یا شکست در بازاریابی است. براساس نظریات علمی، ۴۸ درصد شکست‌ها در کسب و کار به کاهش یا عدم اثربخشی عملیات بازاریابی و فروش بستگی دارد. در این کتاب قدرتمند و کاربردی بازاریابی (Marketing)، ایده‌های کلیدی و فرعی بسیاری را می‌آموزید.

برایان تریسی (Brian Tracy) در این کتاب به مطالب مهمی در علم بازاریابی پرداخته است، از جمله: چهار روش بازاریابی موفق، سه سوال کلیدی در بازاریابی، استفاده از استراتژی «ضربه غافلگیرانه»، چهار روش برای تحول کسب و کار، دلیل خرید مردم و ده‌ها نکته کاربردی دیگر.

چگونه می‌توان از نقاط قوت خود برای کسب جایگاه برتر در بازار استفاده کرد؟ اگر کارتان را با محصول یا خدمتی خوب آغاز کنید و فرصت فروش تعداد زیادی از آن را با قیمت و سود خوب به دست آورید، آن وقت می‌توانید مطمئن باشید که رقبا بیکار نمی‌نشینند و فورا رقابت برای جذب همان مشتریان را آغاز می‌کنند…

کتاب بازاریابی از مجموعه کتابخانه موفقیت برایان تریسی، ۲۱ ایده کلیدی و اثربخش‌تر جهت پیروزی بر رقیبان به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید برای بهبود نتایج بازاریابی استراتژیک خود آن‌ها را بلافاصله به کار گیرید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

برایان تریسی

ترجمه

ژان بقوسیان

تعداد صفحات

114

حجم (مگ)

1.3

نوع فایل

تایپ شده

دیدگاهی دارید؟