0

 

آروم‌تر برو سارا (صوتی)

توضیحات

کتاب صوتی آروم‌تر برو سارا نوشته‌ی لارا دریسکل، درمورد دختری به اسم «سارا» است که همهٔ کارها را به‌سرعت انجام می‌دهد و برای هر کاری و رفتن به هرجایی خیلی عجله می‌کند. این کتاب یکی از داستان‌های مجموعه «علم همه چیز را حل می‌کند» است.

لارا دریسکل (Laura Driscoll) این داستان را از زبان بچه‌ای به اسم «آنیتا» روایت می‌کند که دوستی به اسم سارا دارد. او و سارا دوستان قدیمی هستند. یک روز زیبا که آن دو با دوچرخه‌هایشان به سمت پارک محله راه افتادند، سارا مثل همیشه خیلی سریع دوچرخه‌اش را می‌راند. او طوری دوچرخه‌سواری می‌کرد که انگار عجله دارد.

در مدرسه هم موقع زنگ ناهار، سارا همیشه اولین نفری بود که غذایش را تمام می‌کرد. اما آن‌قدر چیزهای مختلف روی تیشرتش می‌ریخت و لکه ایجاد می‌کرد که همه کاملاً می‌توانستند بفهمند که او چه خورده است. آنیتا هرچقدر به او یادآوری می‌کرد از سرعت خود بکاهد تأثیری نداشت و سارا همهٔ کارها را به‌سرعت انجام می‌داد.

کتاب آروم‌تر برو سارا (Slow Down, Sara) یکی از داستان‌های مجموعه علم همه چیز را حل می‌کند است که به بچه‌ها چیزهای مختلفی یاد می‌دهد. این داستان به بچه‌ها آموزش می‌دهد تا از توانایی‌ها و استعدادهایشان در مسائل خوب استفاده کنند و به دنبال یادگیری باشند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

لارا دریسکل
مترجم: معصومه رمضانی

گوینده

نرگس داغمه چی

حجم (مگ)

15

مدت زمان (دقیقه)

22

دیدگاهی دارید؟