0

 

آشنایی با ویتامین ها (صوتی)

توضیحات

کتاب صوتی آشنایی با ویتامین‌ها نوشته‌ی خشایار فخریان، شما را با اصلی‌ترین ویتامین‌های موجود در بدن آشنا می‌کند و اطلاعاتی دقیق و علمی درباره تک تک آن‌ها ارائه می‌دهد.

درباره کتاب صوتی آشنایی با ویتامین‌ها:

یکی از موادی که برای سلامتی انسان‌ها ضروری‌ست و نبود آن‌ها باعث عدم رشد و نمو اعضای بدن می‌شود، ویتامین‌ها هستند. آشنایی با ویتامین‌ها سبب می‌شود با دانشی عمیق‌تر به سلامت جسم‌تان اهمیت بدهید و خوراکی‌هایی را مصرف کنید که بیشترین مواد معدنی و مغذی را به بدن‌تان می‌رساند.

بسیاری از افراد برای آنکه به تناسب اندام برسند، رژیم‌های مختلف غذایی را اجرا می‌کنند اما گاهی به خاطر نبود اطلاعات دقیق در مورد نحوه استفاده از خوراکی‌ها، بسیاری از ویتامین‌ها به سلول‌ها نمی‌رسد و به مرور بیماری‌های مختلفی پدید می‌آید. به همین خاطر با شنیدن کتاب صوتی آشنایی با ویتامین‌ها می‌توانید به عملکرد درست و منظم سیستم ایمنی بدن‌تان کمک کنید.

باید بدانید ویتامین‌ها ویژگی‌های مثبت فراوانی دارند؛ آن‌ها باعث تسهیل روند سوخت و ساز بدن، اسیدهای آمینه، چربی‌ها و کربوهیدرات‌ها و ترمیم سلول‌های بدن می‌شوند و گاهی نیز در نقش یک کاتالیزور قوی عمل می‌کنند.

مهم‌ترین ویتامین‌هایی که در این کتاب با آن‌ها آشنا می‌شوید عبارتند از: «A، D، E، K، C، (ویتامین B1) تیامین، (ویتامین B2) ریبوفلاوین، (ویتامین B3) نیاسین، (ویتامین B5) اسید پانتوتنی، (ویتامین B6) پیریدوکسین، (ویتامین B8) بیوتین، (ویتامین B12) سیانوکوبالامین، (ویتامین B9) اسیدفولیک»

توضیحات تکمیلی

نویسنده

خشایار فخریان

گوینده

نسترن حسنی

حجم (مگ)

86

مدت زمان (دقیقه)

90

دیدگاهی دارید؟