0

 

آفتاب نهان (صوتی)

توضیحات

کتاب صوتی آفتاب نهان (ایمان) نوشته‌ی خشایار فخریان، با بهره‌گیری از اندیشه‌های فلسفی، دینی و روانشناسی به بررسی ماهیت مفهوم ایمان و روند تغییرپذیری آن می‌پردازد و با استفاده از مثال‌های پزشکی این مسئله را به صورت علمی شرح می‌دهد.

درباره کتاب صوتی آفتاب نهان:

مسئله ایمان مفهومی پیچیده است که درباره آن بارها صحبت شده و مکتب‌های فکری و الهی مختلفی به تغییر و تحولات آن پرداخته‌اند. خشایار فخریان در کتاب صوتی آفتاب نهان (ایمان) به بررسی ماهیت ایمان در عصر امروزی پرداخته و نشان می‌دهد که گاهی انسان‌ها گمان می‌برند که از یک اعتقاد و باور قلبی برخوردار هستند و به همین خاطر غرق در زندگی روزمرگی‌شان ادامه می‌دهند اما با قرار گرفتن در شرایط سخت، خودشان و دیگران از شکننده بودن ایمان‌شان غافلگیر می‌شوند.

با شنیدن کتاب آفتاب نهان متوجه خواهید شد که دانشمندان نیز معتقدند، کسانی که از ایمان خوبی برخودار هستند و به اصطلاح فردی مومن شناخته می‌شوند، سلامتی جسمی و روحی بهتری دارند و در مواقع بیماری و رنج، امیدشان به بهبودی بیشتر است.

به هر حال وجود ایمان در درون هر انسانی شکل‌های مختلفی دارد. بعضی از مردم در طول زمان به یک باور عمیق می‌رسند و بعضی دیگر با یک اتفاق ناگهان تغییر می‌کنند. از دست رفتن ایمان نیز به همین صورت اتفاق می‌افتد و انسان‌ها در شرایطی قرار می‌گیرند که مدار اخلاقیات‌شان رو به نزول می‌رود.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

خشایار فخریان

گوینده

دادبه دادمهر

حجم (مگ)

217

مدت زمان (دقیقه)

530

دیدگاهی دارید؟