0

 

آموزش‌های مالی پدر پولدار (صوتی)

توضیحات

خلاصه کتاب صوتی آموزش‌های مالی پدر پولدار

رابرت کیوساکی در پادکست آموزش‌های مالی پدر پولدار شما را با مدل‌های کسب درآمد، نحوه درآمدزایی و پرداخت مالیات آشنا می‌کند. این پادکست از روی فایل ویدیویی ترجمه و آماده‌سازی شده است.

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) اقتصاددان پیشرو و صاحب تئوری‌های نوآورانه‌ی اقتصادی در دنیاست. وی با نوشتن تفکرات ناب و دست اول اقتصادی در کتاب خود با نام پدر پولدار، پدر بی‌پول تمامی علاقه‌مندان به مباحث اقتصادی و مالی را مبهوت خود کرده است.

رابرت کیوساکی در کتاب صوتی آموزش‌های مالی پدر پولدار می‌گوید:

در دنیای کسب و کار، چهار مدل درآمدی وجود دارد. کارمندان، خوداشتغالان، کارآفرینان و سرمایه گذاران. باید همواره ذهنتان را باز نگه دارید و بدانید که چه اتفاقی در حال رخ دادن است و چگونه می‌توانید از یک دسته مالی به دسته دیگر بروید و به بهترین دسته یعنی دسته سرمایه‌گذاران برسید، منظور از سرمایه گذاری، سرمایه گذاری فعال است.

شما اکنون در بهترین فرصت زندگی‌تان قرار گرفتید، شما اکنون بهترین امکانات و فرصت را دارید تا پیشرفت کنید و به استقلال مالی برسید. بهترین روش برای یادگیری مسائل مالی اشتباه کردن است. شما چگونه می‌خواهید چیزی یاد بگیرید وقتی قرار نیست اشتباه کنید؟ شما هرچی بیشتر اشتباه کنید باهوش‌تر می‌شوید.

برای کارآفرینی باید یاد بگیرید چگونه یک چیزی را بفروشید. باید توانایی تحملِ رد شدن را داشته باشید. باید یاد بگیرید که با آدما کنار بیایید. خیلی‌ها دوست دارند که دولت تغییر کند و قوانین مالیاتی تغییر کند، ولی چیزی که من در زندگی فهمیدم این است که باید خودم زودتر تغییر کنم. اگه به جای مقصر دانستن دنیا اول از همه روی تغییر کردن خودتان تمرکز کنید، شانس بیشتری برای موفقیت دارید، پس اول از همه خودتان تغییر کنید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

رابرت کیوساکی

گوینده

محسن زرآبادی پور

حجم (مگ)

17

مدت زمان (دقیقه)

50

دیدگاهی دارید؟