0

 

ابر مغز نیروی شگفت‌انگیز مغزتان را آزاد کنید (صوتی)

توضیحات

ابر مغز: نیروی شگفت‌انگیز مغزتان را آزاد کنید

کتاب صوتی ابر مغز: نیروی شگفت‌انگیز مغزتان را آزاد کنید نوشته دیپاک چوپرا و رودلف ایی تانزی اثری جهت آزادسازی قدرت انفجاری ذهن برای افزایش سطح تندرستی، شادکامی و سعادت معنوی است.

آیا احساس می‌کنید حافظه شما بر اثر افزایش سن‌تان در حال تضعیف است؟ آیا می‌توانید سیم‌کشی اصلی مغزتان را تغییر دهید؟ سلول‌های از دست رفته مغز، چگونه جایگزین می‌شوند؟ آیا این حقیقت دارد که تنها از ده درصد از مغزتان استفاده می‌کنید؟ آیا می‌توانید آگاه‌تر شوید؟ واقعیت کجا شروع می‌شود؟

دو شخصیت ممتاز در زمینه سلامت روان، دکتر دیپاک چوپرا (Deepak Chopra) و پروفسور رودلف ایی تانزی برای اولین بار در کتاب ابر مغز (Super brain) در کنار هم قرار گرفته‌اند. آن‌ها بر اساس آخرین یافته‌های علم عصب‌شناسی تصویری جدید و عملی از مغز را ارائه کرده و نشان داده‌اند، چگونه می‌توان برای دسترسی به وضعیت مطلوب جسمانی، ذهنی و معنوی، با مغز ارتباط برقرار کرد و آن را به کار گرفت. تصور کنید مغزتان پیانویی عظیم است. بین پیانوی شما و پیانوی آلبرت اینشتین تفاوت بیولوژیکی وجود ندارد. چوپرا و تانزی به شما می‌آموزند چگونه همانند استادی ماهر پیانوی خود را بنوازید و نیروی انفجاری مغزتان را آزاد کنید.

کتاب صوتی ابر مغز یا مغز برتر در سه بخش تدوین شده است که عبارت‌اند از: «پرورش بزرگ‌ترین موهبت»، «ساختن واقعیت» و «معما و نوید».

دیپاک چوپرا نویسنده، فیلسوف و پزشک هندی تبار بخاطر ترویج طب روحانی شهرت دارد. او معتقد است جسم و روح آدمی، ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند. وی نویسنده کتاب پر فروش جسم جاودان است.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

دیپاک چوپرا، رودلف ایی تانزی
مترجم مریم تقدیسی

گوینده

هوتن شاطری پور

حجم (مگ)

350

مدت زمان (دقیقه)

780

دیدگاهی دارید؟