0

 

ادبیات فارسی جامع کنکور جلد اول

توضیحات

بهترین روش تسلط بر مفاهیم کتاب درسی تمرین و تکرار است. اما با توجه به اینکه دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم برای آزمون کنکور آماده می‌شوند، اغلب تمرینات آن‌ها به شیوه تست‌زنی است. این موضوع باعث شده تا رقابت زیادی در میان ناشران برای ارائه تمرین‌های تستی ایجاد شود و به همین دلیل انواع کتاب‌های کار تستی را می‌توانید در بانک کتاب پیدا کنید. انتشارات خیلی سبز یکی از مهم‌ترین ناشران کتاب‌های کمک درسی است که کتاب‌های تستی جامع آن، توانسته به خوبی جایگاه خود را میان دانش‌آموزان پیدا کند. ادبیات جامع خیلی سبز یک منبع تستی کاربردی است که در ادامه آن را به شما معرفی می‌کنیم.

کتاب جامع ادبیات می‌تواند با حدود ۴۰۰۰ تست ادبیات، این امکان را برای دانش‌آموزان فراهم کند تا بتوانند بهترین جمع‌بندی را برای کتاب‌های ادبیات پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم داشته باشند. کتاب جامع تستی مناسب دانش آموزان رشته‌های ریاضی و تجربی است و باعث تقویت مهارت تست‌زنی افراد در این درس عمومی تاثیرگذار می‌شود. به همین دلیل علاوه‌بر خرید کتاب درسی، خرید این کتاب جامع می‌تواند یک مکمل مناسب برای یادگیری ترفندهای تست‌زنی در کنکور باشد.

مهم‌ترین مزیت این کتاب را می‌توان از نام آن نیز فهمید. جامع بودن کتاب تست ادبیات باعث شده تا این کتاب جدید انتشارات خیلی سبز، به یک تمرین تست‌زنی محبوب و طبقه بندی شده میان دانش‌آموزان کنکوری تبدیل شود.

حتی اگر مطالعه زیادی بر درس ادبیات دهم و یازدهم نداشته‌اید، تست این پایه‌ها کمی به شما در یادآوری و جمع‌بندی مطالب کمک خواهد کرد.

این کتاب کمی با کتاب های کنکوری دیگه در بازار متفاوته به این صورت که جلد اول این کتاب به جای درس نامه و تست کلا دارای تست و سوال برای دانش آموزاست و از این رو جلد اول این مجموعه در حقیقت بانک سوالات بسیار کاربردی برای دانش آموزاست که بیش از ۴۰۰۰ تا تست برای دانش آموزا آورده.

تمامی تست ها در سطح سوالات کنکوری هستن این جلد دارای سوالات تالیفی سراسری و آزمون های آزمایشی قلم چی هست که به خوبی سطح بندی شدن و از سوالات آسون به سمت سوالات سخت و چالشی پیش میرن.

تست های هر درس در پنج بخش مختلف طبقه بندی میشن که اولین بخش بخش املاست که مجموعا ۶ تا تست توی کنکور ازش میاد یخش بعدی قرابت معنایی هست که در کنکور بسیار مهمه و ازش ۹ تست میاد بخش بعدی آرایه ادبیه که به صورت ترکیبی آورده شدن و بخش بعدی دستور زبان فارسیه که سوالات قلمروی زبانی رو پوشش میده و در نهایت سوالای تاریخ ادبیات هست که درس به درس آورده شدن.

در این کتاب یک ایده نو اجرا شده اونم بخشی تحت عنوان “سوالات مروری” هست که این سوالات برای مرور در دوره جمع بندی و امتحانات کاربرد دارن

در این مجموعه پاسخ نامه تشریحی و درس نامه ها در جلد دوم کتاب هستن و پاسخ ها بسیار تشریحی و کاملن و همه گزینه های سوال رو بررسی کرده.

نظر تو راجع به کتاب ” جلد اول کتاب فارسی جامع تست خیلی سبز ” چیه؟ فراموش نکن با به اشتراک گذاشتن نظرت میتونی به قید قرعه یکی از برندگان جوایز ما بشی.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

ابوالفضل غلامی, افشین محی الدین, امیر افضلی, جلال الدین دهقانی

تعداد صفحات

552

حجم (مگ)

292

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

شماره کتابشناسی ملی 5146544
عنوان و نام پدیدآور فارسی جامع – جلد اول (دهم و یازدهم ) – پایه – کنکور جدید/ابوالفضل غلامی…[ودیگران].
مشخصات نشر تهران : خیلی سبز، 1397.
مشخصات ظاهری 600 ص.؛ 2229س‌م.
وضعیت فهرست نویسی فیپای مختصر
یادداشت ابوالفضل غلامی، افشین محی‌الدین،‌جلال‌الدین دهقانی،امیر افضلی.
شناسه افزوده غلامی، ابوالفضل،
شماره کتابشناسی ملی 5849432
عنوان و نام پدیدآور فارسی جامع – پایه – کنکور 99+ کلی تغییرات خوب/ افشین محی‌الدین…[ و دیگران]؛ نظارت محتوایی کورش بقایی‌راوری؛ ویراستاران علمی مینا سعیدی‌ملک…[ و دیگران].
مشخصات نشر تهران : خیلی سبز، 1398.
مشخصات ظاهری 2ج.؛ 2229س‌م.
وضعیت فهرست نویسی فیپای مختصر
یادداشت افشین محی‌الدین، جلال‌الدین دهقانی،امیر افضلی،‌ابوالفضل غلامی.
یادداشت چاپ سی و هشتم.
مندرجات ج.1. جلد اول (دهم و یازدهم ).
شناسه افزوده محی‌الدین، افشین،
شناسه افزوده بقائی راوری، کورش
شناسه افزوده سعیدی‌ملک، مینا،

دیدگاهی دارید؟