0

 

استادان بسیار، زندگی های بسیار (صوتی)

توضیحات

کتاب صوتی «استادان بسیار، زندگی‌های بسیار» توسط روان‌پزشک آمریکایی؛ «برایان وایس» نوشته شده است. این کتاب صوتی از جمله مجموعه کتاب‌هایی با موضوع فراروانشناسی به شمار می‌رود، نویسنده در این کتاب از تجربیات پیش از تولد و پس از مرگ سخن به میان آورده است.

به گفته نویسنده مطالب کتاب صوتی استادان بسیار، زندگی‌های بسیار چیزی جز حقیقت زندگی نیست، نویسنده مطالب کتاب مذکور را بر اساس هیپنوتیزم یکی از بیماران خود به نام کاترین نوشته است.

دکتر وایس در کتاب صوتی استادان بسیار، زندگی‌های بسیار به اصل تناسخ از دیدگاه روانشناسی پرداخته است. دکتر وایس معتقد است که بخش عظیمی از ترس و وحشت در خصوص مرگ به نداشتن اطلاعات کافی از آن بازمی‌گردد، در واقع بسیاری از افراد از اینکه پس از مرگ چه چیزی انتظارشان می‌کشد، اطلاع درستی ندارند.

خلاصه‌ای از کتاب صوتی استادان بسیار، زندگی‌های بسیار:

همان‌طور که در مطالب بالا نیز گفته شد، کتاب صوتی استادان بسیار، زندگی‌های بسیار حاصل هیپنوتیزم یکی از بیماران دکتر وایس به نام کاترین است. نویسنده در این کتاب به مراحل بهبود کاترین پرداخته است، کاترین در هر مرحله از بهبودی خود، مرحله‌ای از زندگی‌های پیشین خود را به خاطر می‌آورد و حالات و تجربیات خود را در طول هیپنوتیزم برای دکتر وایس شرح می‌دهد.

در پایان شاهد بهبودی کامل کاترین خواهیم بود. در این قسمت از مقاله قصد داریم تا به اختصار به توضیح برخی از فصل‌های کتاب بپردازیم. کتاب صوتی استادان بسیار، زندگی‌های بسیار شامل ۱۶ فصل است.

در فصل اول از این کتاب کاترین خود را در یک خانواده محافظه‌کار کاتولیک می‌یابد، در این بخش از زندگی، کاترین مملو از ترس‌های مختلفی نظیر ترس از آب، ترس از هواپیما و ترس از تاریکی است. در فصل سوم کاترین خود را در قالب یک مستخدمی شلخته و کثیف در خانه‌ای سلطنتی می‌بیند. در فصل ششم کاترین خود را در قالب بچه فقیری می‌بیند که برای کار به یک خانه زیبا و پر از گل آمده است.

در فصل نهم کاترین خود را در قالب یک خلبان جنگی می‌بیند که با نیروهای انگلستان در حال جنگ هستند. در فصل دوازدهم بیماری کاترین به طور کامل از بین رفته و در حالت هیپنوتیزم خود را در قالب بک کشاورز فقیر می‌بیند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

برایان ال. وایس

گوینده

شهره روحی , کامبیز خلیلی

حجم (مگ)

310

مدت زمان (دقیقه)

440

دیدگاهی دارید؟