0

 

استراتژی اقیانوس آبی (صوتی)

توضیحات

نویسندگان کتاب استراتژی اقیانوس آبی معتقدند که تنها راه پیروزی در رقابت، تلاش نکردن برای پیروزی در رقابت است. به باور آنها به‏جای ورود به رقابت خونین در اقیانوس سرخ باید وارد فضای بازار نامحدود اقیانوس‌های آبی شد و دست به خلق تقاضا زد.

اما همان‌طور که بسیاری از این مدیران دریافتند، همین اقیانوس‌های آبی نیز دیر یا زود سرخ و رقبا وارد آن می‌شوند. در این وضعیت چه باید کرد؟ این نکته‌ای کلیدی است که در نسخۀ جدید، نویسندگان به تفصیل به آن پرداخته‌اند. آنها در فصل‌هایی که به کتاب اضافه شده است دربارۀ بازسازی یا تجدید اقیانوس‌های آبی توضیح داده‌اند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

دبلیو.چان کیم، رنه مابورنیا
مترجم: علیرضا پورممتاز

گوینده

متین بازرجانی

حجم (مگ)

1850

مدت زمان (دقیقه)

830

دیدگاهی دارید؟